۹۲۰۵۶۰
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

خرید‌های استقلال در دوره فتحی؛ بت‌من‌های فیک

مدیران باشگاه استقلال در دو نقل و انتقالات فصل گذشته چهره‌ای کاملاً بازنده و شکست‌خورده داشتند. منتها باشگاه احتمالاً به چیز دیگری فکر می‌کند که تیام و حسینی و اللهیار را هم فروخت.

خبرورزشی: هنر بازیکن گرفتن بسیار مهم است. از این جهت که خرید یک بازیکن خوب نه تنها می‌تواند کیفیت تیم را بالا ببرد بلکه باعث می‌شود باشگاه با فروش او درآمد کلانی داشته باشد. در باشگاه استقلال، اما سال هاست مشخص شده آن‌ها چنین هنری ندارند.

استقلال تهران در دو فصل گذشته معدن هزینه بوده و با وجود فروش میلیاردی بعضی بازیکنانش، همچنان بدهکار است و موفق نشده در بحث درآمدزایی،

حرفی برای گفتن داشته باشد. از سال گذشته که امیرحسین فتحی مدیریت باشگاه را به عهده گرفت، اغلب بازیکنانی که برای تیم جذب شدند، خرید‌های ناکام بوده‌اند. البته استقلال قبل از فتحی هم خرید ناکام کم نداشته ولی در یک سال و اندی گذشته، این باشگاه هزینه‌های بیهوده زیادی کرده است.

خرید‌های ناکام فصل قبل

مرتضی تبریزی؛ از سال گذشته تا به امروز همه استقلالی‌ها امیدوارند دوران افول او به پایان برسد و در یک مسابقه مثل بتمن ظاهر شود و همه توپ‌ها را گل کند و مردم را انگشت به دهان بگذارد. منتها طرفداران نمی‌دانند چرا آن روز نمی‌رسد!

طارق همام؛ قاعدتاً خرید خوبی بود و باید در زمین با حرکات انفجاری‌‍‌اش با گلسازی‌هایش چشم‌‎ها را نوازش بدهد ولی او هم خاری شد در چشم طرفداران. اکثر هفته‌های فصل را مصدوم بود. دو، سه بار هم علیه باشگاه حرف زد. آخرش هم رضایتش را مفت و مجانی دادند! یکی هم نیست بگوید باشگاه اسماعیلی مصر ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلار برای رضایت او نداده است؟!

الحاجی گرو؛ روزی که آمد می‌گفتند این‌قدر انگیزه دارد که همین الان به زمین برود هر مسابقه چند تا گل می‌زند و تیم‌های حریف را یکی یکی قربانی می‌کند. او به زمین رفت و همه دیدند قصه‌هایی که درباره‌اش می‌گفتند، درست نبوده. گرو چند میلیارد روی دست باشگاه هزینه گذاشت.

مارکوس نیومایر؛ افتخاری به جذب او و گرو تن نداده بود ولی فتحی نیامده لیست را از شفر گرفت و این دو بازیکن را خرید. نیومایر هم بیشتر تماشاگر بود تا بازیکن. چند میلیارد هم روی دست استقلال هزینه گذاشت. دلال او و گرو بعد از انتقال آن‌ها خوشبخت شد و الان در قلب اروپا ایام را به کام سر می‌کند.

ایسما؛ فلسفه خرید او را هم کسی نفهمید. قرار بود تنومند بودنش به کار استقلال بیاید و یکی یکی مدافعان حریف را قلع و قمع کند. این وسط، اما فقط ایسما، استقلال را با گرفتن ۲۴۰ هزار دلار با خاک یکی کرد!

گادوین منشا: مهاجم دیپورتی قرمز‌ها را استقلال با فراغ بال و با خوش‌اشت‌هایی خرید. از او هم خاطره‌ای در استقلال فصل قبل باقی نمانده جز آن ۲۴۰ هزار دلار مفتی که گرفت و رفت!

خرید‌های استقلال در دوره فتحی؛ بت‌من‌های فیک

خرید‌های نچندان موفق فصل جدید

سیاوش یزدانی؛ استقلال جوری با خرید او چشم بازار را کور کرد که طرفداران نوید یک کارلوس پویول عصر جدید فوتبال را می‌دادند. سیاوش، اما تا اینجای فصل بیشتر از اینکه بازی کند محروم بوده!

علی دشتی؛ با دریبل چند بازیکن استقلال در فصل گذشته حکم ورود به این تیم را گرفت. دشتی این‌قدر بد بوده که جایی در ترکیب نداشته باشد. استراماچونی فعلاً هم این بازیکن را به دلیل بی‌انضباطی به باشگاه سپرده. خرید او هم طعم شکست داشت.

محمد بلبلی: طعم شیرین خرید یک استعداد ناب بدجور به دهان استقلالی‌ها تلخ آمد. قرار بود بلبلی را بگیرند و رگه‌های فوتبال تکنیکی ایرانی را در ساق‌های او به هواداران نشان دهند. بماند که نمی‌دانستند او چند جا قرارداد داشته و کمیته انضباطی حکم محرومیت شش ماهه‌اش را نوشته. بلبلی فعلاً در خانه نشسته و پولش را می‌گیرد و احتمالاً به ریش استقلالی‌ها می‌خندد!

آرش رضاوند؛ از سری بازیکنانی است که در تیم‌های معمولی خوب است ولی در تیم بزرگ... البته بیش از بازی او، این مدل موهایش است که آپدیت و به‌روز شده. بازیکنی که اصلاً نتوانسته مقداری از توانایی خود را در استقلال نشان دهد.

مسعود ریگی؛ قرار بود در میانه میدان همه هافبک‌های حریف را درو کند منتها داس دست دیگران است و او نقش خوشه گندم را بازی می‌کند. شاید مسعود در تیم دیگری خوب بود ولی استقلال جایی نیست که بتواند خودش را نشان دهد.

پورحمیدی؛ وقتی رحمتی رفت و حسینی ماند باشگاه وعده داد یک رقیب چغر و بدبدن برایش بیاورد. آن رقیب چغر پورحمیدی است!

میلاد باقری: بعد از درخشش در مس کرمان و لیگ یک او را خریدند. احتمالاً فکر می‌کردند استقلال در حد همان لیگ یک است. باقری هر چند تلاشش را کرده ولی اصلاً جایی در ترکیب استقلال ندارد.

نتیجه

استقلال در دو نقل و انتقالات فصل گذشته چهره‌ای کاملاً بازنده و شکست‌خورده داشت. منتها باشگاه احتمالاً به چیز دیگری فکر می‌کند که تیام و حسینی و اللهیار را هم فروخت.

اگر این مدیریت به قوت خود باقی بماند، باید دید در زمستان چه دسته گل‌های دیگری به آب می‌دهند. البته خرید یکی مثل پاتوسی در فصل گذشته خوب بود. منتها باشگاه طاقت نیاورد یک خرید خوب داشته باشد و سریع او را هم رد کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من آبیم.همه اینها حقه وداغ دل ما

    • hma

      الان اگه فلورنتینو پرز هم بیاداستقلال بزرگترین ارزوی هواداران برگرداندن بعضی از بازیکنای قبلی همین تیمه مثل ابراهیمی حسینی تیام صیادمنش نورافکن و.....این یعنی اینکه مدیران این سالهای استقلال نقش هویج راداشته اند اگرنگوییم چماقی بوده اند برپیکرپرافتخارترین تیم اسیا ..لعنت به وزیر ورزش.

    • ارمین

      نویسنده مطلب انگار نمیدونه تیم ما الان داره از بحران خارج میشه پس خواهشا اگر لنگی هستی دهنتو ببند و ما همه میدونی فتحی دست نشانده وزیر بی شرف چه بلای سر تاج اوردن ولی الان بهتره شما در مورد خرید جونیور و ۸ میلیارد بیرانوند و سید جلال صحبت کنی پس سعی نکنید استقلال رو به حاشیه بکشید ما خودمون میبینیم و میدونیم

    • بدون نام

      توچقد بیشرفی خبرورزشی

    • بدون نام

      بیشرف وبی زات بودن تااین حدخبر ورزشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش ذات اینجوری مینویسند بیسواد

      • بدون نام

        کیسه کش ذات اینجوری مینویسند بیسواد

    • بدون نام

      واقعا این خبر ورزشی کثیف و حرام

    • بدون نام

      یزدانی ریگی میلاد باقری بلبلی رضاوند همه بهترین هستن چرا ایقد شما خبرورزشی بیشرف و بی ذات هستین

    • ممد دانیالی

      یه زمانی از کارم میزدم و هر روز روزنامه خبر ورزشی رو میخریدم ولی الان دو ساله که این زرد نامه رو دیگه نمیخونم و متاسفم که دیر متوجه ماهیت پلید این هرزنامه شدم... خبر ورزشی که تمام خبراش علیه استقلاله و برعکس اگه تیم منفور لنگ هم حاشیه داشته باشه نه تنها منعکس نمیکنه بلکه سعی در آرام جلوه دادن اردوی لنگ میکنه... از همه هوادارای گل استقلالی خواهش میکنم اگه کسی از بینشون روزنامه خبر ورزشی میگیره ازش خواهش میکنم تحریم کنید این هرزنامه رو تا متوجه بشن که تحت هر شرایطی استقلال بزرگ رو نکوبن و خبرهاش رو رنگی به سود لنگ منعکس نکنه بلکه بی طرف باشن این خود فروخته های قلم فروش خبرنهار

    • ممد دانیالی

      نظر من فقط درمورد این خبر نبود بلکه خبر ورزشی 99 درصد از خبر هاش در مورد استقلال حاشیه ایه

    • بدون نام

      وقتی بازیکنان را با یکی دو مصاحبه علیه پرسپولیس و هوادارانش و با کرکری خواندنشان برای بازیکنان و هواداران پرسپولیس جذب کنی میشود همین بنجلهایی که میبینی

    • بدون نام

      ای بابااصلن معلوم نیست چجوری بازیکن میگیرن.فتحی برا تخریب اومده نه برای ساختن وگرنه اولین کاری که میکرداین بودکه شاکله اصلی روحفظ کنه نه اینکه سالی ۱۰تا۱۵بازیکن بفروشه وبعدبجاشون هرچی بازیکن درجه ۳ و۴ بگیره.چراصیادمنش رو فروختن مگه فتحی نگفت صیادمنش فروشی نیست فقط همین موضوع پیگیری بشه به خیلی چیزا میشه رسید.....التماس تفکروپیگیری البته وزیرکه بافتحی رفیق گرمابه وگلستان هستن پس فقط التماس تفکرواستیضاح وزیرووزیربعدی ومدیرعامل جدیدبرا استقلال وشایدتیم سروسامانی بگیره

    • علی

      خاک بر سرشون با اون مدیریت شون وجدان ندارن ؟؟

    • آسمان ابی بلداجی

      واقعا که آقای فتحی چشم نخوری با این بازیکن خریدنت خداوکیلی همه اینا را کنار هم بچینی روهم ی پاتوسی یا جانواریو یا تیم میشن البته بارمعذرت خواهی از آقایان اگه ناراحت شدید شاگال نداره ب سلامت

    • بدون نام

      عقده...کینه..نفرت...ازنوشته های این قلم بدست موج میزنه...متاسفم برای این بخش خبری که میدون میدن به یه عده قلم به وست عقده ای که این برنامه خبری رومحل تاخت وتاز ودرج اراجیف وخزعبلاتی کردن که لایق خودشون وتیم خودشونه ...انگارخریدهای لنگ بتمن به تمام معنی هستن وتمامی رکوردهارو جابجاکردن نمونه اش مهاجم میلیاردی برزیل که هنوزشوتی طرف دروازه نزده که مشت نمونه خرواراست ...نادان بزارتنورلیگ داغ بشه بعد جای سوزش رواحساس کن که البته سوزشش مونده ..البته تیمی که وزیررتصمیم گرفته ریشه روباتیشه بزنه اینجوری میشه وگرنه یه کارمندشهرداری مدیرعامل استقلال ویه ورزشی مدیرعامل لنگ شده عقل سلیم چه حکمی میده؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      از اینکه مدیریت استقلال بیعرضه ست و واسه نابودی استقلال اومده شکی نیست،از اینکه شخص وزیر نمیخواد استقلال موفق بشه باز هم شکی نیست،با این مدیریت به جایی نمیرسد و باعث تمام این مشکلات استقلال سلطانیفر بیشرفه
      اما نویسنده هم از متن معلومه که نه تنها دوسدار استقلال نیست بلکه دشمن استقلاله چون در مورد بازیکنانی مثل ریگی و رضاوند و تبریزی کاملا مشخصه که قصد تخریب این بازیکنان و داره
      رضاوند هر وقت تو زمین بوده بهترین بازی رو کرده ریگی هم همینطور،اما تبریزی فقط مشکل روحی داره که اون هم تقصیر ی عده هوادار ساده لوح و امثال نویسنده ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج