۹۲۵۴۹۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

داستان پرسپولیس و جونیور وارد فاز تازه‌ای شد

بی‌خبری جونیور از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری این شائبه را به وجود آورده که چه کسانی در این قرارداد دخیل بودند و توانستند از قبال قرارداد با براندائو پولی به جیب بزنند.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی بعد از گشتن در دور دنیا و بررسی انواع و اقسام گزینه‌های خارجی، اقدام به خرید جونیور براندائو کرد. بازیکنی که بعد از مدتی قرارداد امضا کرد و از هفته سوم به ترکیب ثابت سرخپوشان اضافه شد. وقتی عملکرد براندئو را در ترکیب پرسپولیس دیدیم متوجه شدیم جونیور نه تنها در حد پرسپولیس نیست بلکه در ابتدایی‌ترین کار‌های فوتبالی مثل بغل پا زدن هم مشکل دارد.

جونیور بعد از چند بازی قرار گرفتن در ترکیب ثابت سرخپوشان مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت به طوری که از همین حالا شایعه خروج او در نیم‌فصل به گوش می‌رسد.

عملکرد فوق‌العاده ضعیف جونیور از یک سو و انتشار رقم قرارداد این مهاجم برزیلی از سوی دیگر باعث شد بار دیگر انتقادات از مدیریت وقت پرسپولیس به اوج خود برسد.

تا به حال اعتراض هواداران پرسپولیس روی عملکرد جونیور بود، ولی حالا داستان براندائو و سرخپوشان وارد فاز تازه‌ای شده است. آن‌طور که اعلام شده قرارداد جونیور با پرسپولیس رقمی حدود ۵۷۰ هزار دلار است که برای بازیکنی با این کیفیت، بسیار بالا به نظر می‌رسد، ولی نکته عجیب در مورد این قرارداد این است که خود براندائو در مصاحبه‌ای اعلام کرده رقم قراردادش بسیار کمتر از ۵۷۰ هزار دلار است.

بی‌خبری جونیور از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری این شائبه را به وجود آورده که چه کسانی در این قرارداد دخیل بودند و توانستند از قبال قرارداد با براندائو پولی به جیب بزنند.

همه این عوامل باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به مهاجم برزیلی تیم‌شان و البته مدیریت وقت باشگاه انتقادات زیادی را مطرح کنند و خواهان شفاف شدن زوایای پنهان این قرارداد باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالله

      اگرکسی اززوایای پنهان کشورسردراورد ازقرارداداین بازیکن هم سردرمیاره

    • علیبرززززز

      باید موشکافی بشه از یه جایی باید شروع بشه
      لطفا بررسی کنید ببینید چه کسایی ای وسط دارند بیت المال را حیف و میل میکنند

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      ششصد هزار دلار اونم قرضی. بعد پاتوسی ک بهترین هافبک لیگ بود با صدوپنجاه هزار دلار قرضی اومد بعد ک خاست قراردادشو دائمی کنه پونصد و پنجاه هزار میخاست وزیر لنگی ک همیشه میخاد استقلال ضعیف باشه و قوی نشه مث هرسال تیمو خاالی کرد و گفت گرونه رسانه های لنگی هم دم ب دم هر روز خدا تیتر میزدن ک گرونه .‌یا نورافکن با هفتادوپنج هزار دلارقرضی اومد سال دوم باز خاست قرضی بمونه و دویست هزارتا میخاست گفتن گرونه ک الان رفته سپاهان باهمون مبلغ. بعد این براندائو گاوچران با رقمی نزدیک ششصد هزار دلار ینی نه ملیارد نه رسانه ای ازش میگه نه مدیری انتقاد میکنه و نه مسئولان فوتبالی و وزیر بعش ورود میکنن. این یع نمونشه بزارید این مدیر عامل هم بره بعد خیلی چیزا رو لومیده عجله نکنید

      پاسخ ها

      • خان

        شک نکن ایناقهرمانیشون اسنپیه،وزیرکه کامل دک شدمیبینی که چه غلطایی که نکردن،خدالعنت کنه مکتب گاوداری راکه بخاطری که بخوان یه ستارهوجعلی بهش بدن چه ثروتی رابراش حیف ومیل نکردن.

      • بدون نام

        کاج ۴ امجدیه چقدر فضولی هر موقع چغندر جزو میوه ها شد تو هم بیا نظر بده کیسه ۶ تایی اینقدر که تیم کیسه پول بیت المال را هدر داده با گرفتن بازیکن بی کیفیت هیچ تیم دیگری این کار را نکرده خیلی فراموش کارید زمان شوفر را بیاد بیار و اینقدر قد قد بیخود نکن کیسه

    • خان

      بهههلللهههه،گل بودی وبه سبزه نیز اراستی،جاماشون که اسنپیه،مهاجمشون که مرغیه،مدیراعاملشون که دزده،وزیروتوله اش هرتکیه،به گاوداری عبدوشاه خوش امدید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج