۹۳۶۰۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محرمی با دینامو قرارداد دارد نه پرسپولیس

بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه حضور مجدد در پرسپولیس قرار دارد؛ این خبری بود که یکی دو روز پیش روی خروجی اغلب خبرگزاری‌ها قرار گرفت. این در حالی بود که پرسپولیس دو مدافع راست به نام‌های حسین ماهینی و مهدی شیری دارد، اما سرمربی خارجی پرسپولیس با امتحان کردن شجاع در پست دفاع راست و حتی سیامک نعمتی در این جناح و دقایق بسیار کم بازی به ماهینی و تعویض شیری در چند بازی نشان داد که بی‌میل نیست یک مدافع راست جدید را به خدمت بگیرد.

روزنامه ایران ورزشی: بازیکن سابق پرسپولیس در آستانه حضور مجدد در پرسپولیس قرار دارد؛ این خبری بود که یکی دو روز پیش روی خروجی اغلب خبرگزاری‌ها قرار گرفت. این در حالی بود که پرسپولیس دو مدافع راست به نام‌های حسین ماهینی و مهدی شیری دارد اما سرمربی خارجی پرسپولیس با امتحان کردن شجاع در پست دفاع راست و حتی سیامک نعمتی در این جناح و دقایق بسیار کم بازی به ماهینی و تعویض شیری در چند بازی نشان داد که بی‌میل نیست یک مدافع راست جدید را به خدمت بگیرد.

این مسائل در کنار هم موجب شد تا خبر حضور محرمی در پرسپولیس قوت بگیرد. یک منبع موثق به محرمی در رابطه با شرایط صادق محرمی و احتمال پیوستن این بازیکن به پرسپولیس گفت: «صحبتی از جانب باشگاه پرسپولیس با دینامو زاگرب در خصوص صادق محرمی نشده است، مسئولان این باشگاه هم بشدت از صادق راضی‌اند و از این بازیکن استفاده می‌کنند.»

در اوایل فصل پیشنهاد رسمی از باشگاه گلاسکو به باشگاه دینامو برای به خدمت گرفتن صادق محرمی ارسال شد اما بازیکن ایرانی دینامو در آن مقطه بشدت مصدوم شد. بعد از آن هم مدیر ورزشی باشگاه گلاسکو رنجرز تغییر کرد تا محرمی در باشگاه دینامو بماند. مصدومیت بدموقع صادق محرمی به پایان رسید و بازیکن سابق پرسپولیس بعد از یک ماه دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت، فیزیوترابی و تمرینات خودش را شروع کرد و آماده بازی شد. دینامو بازی‌های پلی‌آفش را در چمپیونزلیگ با موفقیت به اتمام رساند و وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان شد.
بعد از مصدومیت و مشکلاتی که برای محرمی به وجود آمد بهترین تصمیم این بود که محرمی قرضی به لکوموتیو برود. این در حالی است که بعد از نمایش‌های خوب محرمی در تیم لکوموتیو خبر حضور صادق در پرسپولیس دهان به دهان پیچید اما مسئولان دینامو هم به صادق اعتقاد دارند و هیچ برنامه‌ای هم برای فروش صادق ندارند ضمن اینکه بر خلاف شایعات اخیر باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی به باشگاه دینامو نداشته است.

صادق محرمی هم به شایعات اخیر واکنش خاصی نداشته است. منبع نزدیک به محرمی در این ارتباط می‌گوید: «محرمی همیشه پرسپولیس و هوادارانش را دوست داشته و دارد اما در این مقطع صحبتی بین دو باشگاه نشده و با توجه به قراردادی که دینامو با محرمی دارد این انتقال به‌هیچ‌وجه شدنی به‌نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر با صحبت‌هایی که مدیرعامل پرسپولیس به‌صراحت به زبان آورد و اعلام کرد که به‌دنبال جذب دو مهاجم خارجی است و در پست دیگری نیاز به جذب بازیکن جدید احساس نمی‌کند، پروسه حضور بازیکن دیگری به‌جز پست دفاع در پرسپولیس منتفی به‌نظر می‌رسد و جدا از جذب مهاجمان جدید به‌نظر می‌رسد باید پرونده جذب بازیکنان دیگر در پرسپولیس را بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج