۹۴۲۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقال ابراهیموویچ به چلسی غیرممکن است

علاقه مورینیو به جذب رادامل فالکائو

آقای خاص با اعلام اینکه برنامه‌ای برای جذب ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن ندارد، غیرمستقیم از تمایل خود برای جذب مهاجم کلمبیایی موناکو خبر داد.

تسنیم: آقای خاص با اعلام اینکه برنامه‌ای برای جذب ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن ندارد، غیرمستقیم از تمایل خود برای جذب مهاجم کلمبیایی موناکو خبر داد.

ژوزه مورینیو با اذعان به اینکه شکار یک مهاجم را در برنامه کاری‌اش دارد تاکید کرد شایعات اخیر مبنی بر احتمال معاوضه ادن ازار، هافبک هجومی بلژیکی چلسی با ادینسون کاوانی، مهاجم کلمبیایی پاری‌سن‌ژرمن صحت ندارد. وی همچنین انتقال زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی PSG به استمفوردبریج را غیرممکن دانست.

مورینیو با اعتراف به اینکه هنوز با شاگرد قدیمی‌اش در اینتر در تماس است، شانس چلسی برای جذب او را کم دانست و به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: آمدن زلاتان به چلسی غیرممکن است. او از وضعیتش در پاریس راضی است. از این بابت مطمئنم، چون ابراهیموویچ دوست من است و با هم در ارتباط هستیم. PSG‌ با دارایی‌ و ثروتی که دارد هرگز در خروج را به روی زلاتان باز نخواهد گذاشت. جذب او ماموریت غیرممکن است.

با وجود ناامیدی از جذب ایبرا، ‌مورینیو به خرید رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو که تابستان سال جاری با قراردادی ۶۵ میلیون یورویی از اتلتیکومادرید راهی این تیم شد، خوش‌بین است.

آقای خاص افزود: من یک تیم دارم و مهاجم ندارم؛ فالکائو مهاجم است و تیم ندارد. بازیکنی مانند او نمی‌تواند برای تیمی که فقط ۳ هزار نفر برای تماشای بازی‌‌هایش به ورزشگاه می‌روند، بازی کند. موناکو از آن تیم‌‌هایی است که خوب است دوران بازیگری‌تان را در آن به پایان برسانید.

مورینیو درباره احتمال معاوضه ادن آزار، هافبک بلژیکی چلسی با ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: ادن پسر ما است. ما می‌خواهیم او تا ۱۰ سال دیگر در کنارمان بماند. می‌خواهیم تیم‌مان را حول محور حرکات ادن بسازیم. او بازیکنی است که بازی‌اش سبک دارد و نمی‌خواهیم از دستش بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج