۹۴۹۵۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چمنیان: برنامه مشخصی در تیم فوتبال امید ندیدم

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران اعتقاد دارد تیم امید برنامه مشخصی برای دیدار با کره جنوبی نداشت.

خبرگزاری تسنیم: عباس چمنیان درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: اتفاقی که در دو بازی تیم امید افتاده قابل بررسی است. در هر دو بازی در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. همانطور که پیش‌بینی می‌شد کره تیم سازمان یافته و منسجم بود و ما هم در نیمه اول بیشتر تلاش‌مان استفاده از قدرت فیزیکی بود. این اتفاقی قابل پیش‌بینی بود، کره در یک دهه اخیر علاوه بر کار تاکتیکی، دستورات فیزیکی را هم به کار خود اضافه کرده است و مشخص بود ما نمی‌توانیم روی برتری فیزیکی‌مان خیلی حساب کنیم.

وی افزود: در نیمه اول خوب نبودیم و روی غفلت و عدم سخت‌گیری بازیکنان در یارگیری، گل خوردیم و کارمان سخت شد. دو گلی که کره در نیمه اول به ثمر رساند، باعث شد این تیم در ادامه کیفیت لازم را نداشته باشد و به حفظ نتیجه فکر کند. ما هم بهتر شدیم اما من برنامه مشخصی در تیم امید ندیدم. با توجه به زمانی که بعد از دریافت گل داشتیم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. بازی احساسی بچه‌ها بخصوص در ۱۰ دقیقه آخر مانع از این شد که با تفکر و منطقی بازی کنیم. گلی که به ثمر رساندیم قابل پیش‌بینی بود، چون با عقب نشینی کره این احتمال می‌رفت روی ارسال‌ها به گل برسیم، اما به لحاظ برنامه‌ریزی ما چیز خاصی ندیدیم. با این شرایط کار ما سخت شد و مثل همیشه باید منتظر بمانیم.

چمنیان درباره ارسال‌های پُر تعداد تیم ایران گفت: شاید تحلیل مربیان تیم امید این بود با توجه به فیزیک بازیکنان کره‌ای می‌توانیم روی ارسال‌ها موفق شویم، اما در این سطح از فوتبال باید برای بازی چند پِلَن داشته باشیم. طبیعتاً تنها راه گلزنی ارسال نیست، آن هم با توجه به اینکه بازیکنان با قابلیتی در تیم امید حضور دارند. همانطور که گفتم برنامه مشخصی نداشتیم و کره‌ای‌ها روی گلی که ما به ثمر رساندیم غافلگیر شدند. فوتبال ایران باید به آن رشد برسد که باور کنیم از عمق زمین استفاده کنیم. این را نباید فراموش کنیم و فقط به ارسال از جناحین روی بیاوریم. شاید در لحظاتی این روش به ما کمک کنند، اما به طور کلی باعث از بین رفتن توانایی بچه‌ها می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج