۹۶۴۴۴۶
۷ نظر
۵۰۱۲
۷ نظر
۵۰۱۲
پ

توصیه کرونایی به مردم برای انجام امور بانکی

رئیس شورای هماهنگی بانک ها بر انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.

خبرآنلاین: رئیس شورای هماهنگی بانک ها بر انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.

حسین زاده ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، نظافت فردی و ضدعفونی کردن و نظافت محیط بانک ها، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، از مشتریان گرامی بانک ها استدعا داریم برای حفظ سلامتی خود ، تا آنجا که ممکن است امور بانکی شان را با استفاده از انواع سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری نمایند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی بانک های کشور سامانه ها و نرم افزارهایی را به مشتریان خود ارائه نموده اند که قابلیت های فراوانی دارد و افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک ها بی نیاز می سازد.

وی با اشاره به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه تاکید کرد: همه ما باید کمک کنیم تا این بیماری از کشورمان ریشه کن شود و شبکه بانکی کشور و مشتریان گرانقدر آنها در این مسیر می توانند کمک شایان توجهی به کشور نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      رمز پویا هم یه کاری کنید از طریق اینترنت یا پیامک بتونیم بگیرم که لازم نباشه بریم بانک !!

    • یک شهروند

      مدیران ارشد بانکها حتی به خودشون زحمت نمیدن ماسک و محلول های ضد عفونی به شعبه هاشون ارسال کنن مراجعین و کارمندان بانک با توجه به شلوغی آخر سال احتمال کرونا گرفتنشون زیاده یه خورده به فکر باشین، داروخونه ها هم که نه ماسک دارن نه محلول ضد عفونی!

    • بدون نام

      به هیچ وجه به بانکها نرید هم خودتون هم کارمندای بیچاره گناه دارید

    • بدون نام

      ا
      ی کاش مشتریان عزیزاین موضوع روبفهمن ودرک کنن مناسفانه ازوقتی که گفتن کرونااومده بانکهاشلوغترهم شدن

    • مسیحی

      با اون رمزدوم پویاتون زدید همه همراه بانکهارو ترکوندید دیگه حتی یه شارژهم نمیشه براخط خرید بااینکه رمز پویا روفعال کردم میزنه خطای شناسایی رخ داده تازه یه بانک دیگه هم اصلا رمزسازش کارنمیکنه میگه باید فعال سازی مجددبشه به خودپردازمراجعه کنید

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        بااین مسخره بازیاتون رمز مسخره پویا کلی همراه بانک تلفنی ترکوند خراب شده جواب نمیدهند حتی قبض نمیتوانیم پرداخت کنیم چیز خوبی به نفع مردم درست نمیکنید فقط برای پول در آوردن واختلاس خالی کردن جیب مردم خدا به ویروس کرونا مبتلاتون کند

    • ز ه

      والا نمیدونم این رمز پویا چی بود که همه مردم گرفتار کرده بخدا مردم نمیتونن این رمز بانکی چرا این وضعش اصلآ کار نمیکنه؟ باید بریم خود پرداز چند جا بریم تا پولی جابه جا کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج