۹۶۹۵۹۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

طعنه توییتری باشگاه بارسلونا به رونالدو

بعد از سبقت گرفتن لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و قرار گرفتنش در جایگاه بهترین گلزن پنج لیگ بزرگ اروپایی، باشگاه بارسلونا پیامی طعنه‌آمیز برای رونالدو منتشر کرد و خبرساز شد.

ورزش سه: بعد از سبقت گرفتن لیونل مسی از کریستیانو رونالدو و قرار گرفتنش در جایگاه بهترین گلزن پنج لیگ بزرگ اروپایی، باشگاه بارسلونا پیامی طعنه‌آمیز برای رونالدو منتشر کرد و خبرساز شد.

لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل رئال سوسیداد چهارصد و سی و هشتمین گل خود را به ثمر رساند و پیروزی ۱-۰ کاتالانها مقابل رقیب‌شان را ممکن کرد. پنالتی مسی در این بازی باعث شد او از کریستیانو رونالدو پیشی گرفته و عنوان بهترین گلزن پنج لیگ بزرگ اروپایی را به خود اختصاص دهد.

طعنه توییتری باشگاه بارسلونا به رونالدو

باشگاه بارسلونا با استفاده از این موقعیت توییتی طعنه‌آمیز برای کریستیانو رونالدو منتشر کرده و در این توییت به سبقت گرفتن مسی از او اشاره کرده است.

حساب توییتر انگلیسی باشگاه بارسلونا بلافاصله به درخشش کاپیتان این تیم واکنش نشان داده و به شکلی طعنه‌آمیز به این اشاره کرده که او حالا رسما بهترین گلزن لیگ برتر، لالیگا، بوندس‌لیگا، لیگ1 و سری آ است.

بارسلونا در توییتی نوشت:" حالا نظم طبیعی کائنات به وضعیت اصلی خود برگشته". مسی در تاریخ 25 ژانویه و زمانی که رونالدو موفق شد در مقابل ناپولی گلزنی کند موقعیت خود در صدر جدول را از دست داده و پایینتر از او قرار گرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد حیدری

      آخر خاک تو سر باشگاه مسخرتون کنند که کل باشگاهتون اندازه کریس رونالدو تو چمپیوز لیگ جام داره اگه کریس رونالدو تموم عمر فوتبالیش مثل فسی تو لالیگای دو قطپی بازی میکرد الان هزار گله بود همون طوری که کریس بهترین گلزن تاریخ لالیگا طبق بازیه

      پاسخ ها

      • محراب

        کینگ مسی

    • mehdi

      نظم طبیعی رو راست گفتن فقط بینید پنالتی که داور گرفت واقعا شرم اوره بازم سر بزنگاه داور به داد بارسا رسید .... چطور تیمی که همیشه دست داور به دادش رسیده از بالانس و طبیعت میگه فساد بارسا تو لالیگا اثبات شدست تو اروپا هم بازی هایی مثل پاریس و چلسی تا ابد موندگاره بعد این مفلوکا از نظم و تعادل سخن میگن برو زد وبندتو بکن ...

    • بدون نام

      خخخخخخ بازم این احمدی جک گفت

    • بدون نام

      پنالدو با حدود صد بازی بیشتر از مسی و سه سال بزرگتر از مسی و بازی در لیگ های مسخره پرتقال و ایتالیا و با مصدومیت های کمتر از کینگ مسی کمتر گل زده و پاس گل داده

    • بدون نام

      مسی پرافتخار ترین و بهترین بازیکن تاریخه طبق آمار

      پاسخ ها

      • احمد حیدری

        خخهخخ از افتخارات ملیش بگو خخخ

    • بدون نام

      شش توپ طلا شش کفش طلا
      پنالدو ریز میبینمت

    • بدون نام

      شغالدو بره پنالتی گل کنه و شرت و شامپو تبلیغ کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه کینگ مسی وشغالدو تعداد بازی هاشون برابر بود اون موقع باید میدیدی کینگ مسی چقدر اختلاف فاحشی در تفاضل گل تعداد جام و تعداد قهرمانی داشتن خواهش میکنم کمی دانش فوتبالیتونو ببرین بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج