۹۷۴۴۸۱
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلحِ ۲۰میلیاردی

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرکرده باند ۴ نفره سارقان مسلح که در ۳ استان کشوربالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از منازل مردم و ۳ و نیم کیلو طلا از یک طلافروشی سرقت کرده بودند در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد.

میزان: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرکرده باند ۴ نفره سارقان مسلح که در ۳ استان کشوربالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از منازل مردم و ۳ و نیم کیلو طلا از یک طلافروشی سرقت کرده بودند در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد.

سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی خود از حضور سرکرده باند سرقت مسلحانه تحت تعقیب ۳ استان کشور در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این خصوص اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی صورت گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی طی عملیاتی پیچیده و هوشمندانه فرد مذکور در یکی از نقاط شهر به محاصره ماموران در آمده و بدون اینکه فرصتی برای فرار داشته باشد دستگیر شد.

سردار معصوم بیگی، با حرفه‌ای عنوان کردن عملکرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در انجام موفقیت آمیز عملیات دستگیری این مجرم متواری اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم سرکرده اعضای یک باند ۴ نفره سرقت مسلحانه بوده که در استان همدان ۱۵ فقره و در استان گلستان ۳۷ فقره سرقت منزل انجام داده و در استان لرستان نیز با دستبرد به یک طلافروشی سه ونیم کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه سارقان از منازل مردم، طلاجات و دلار سرقت کرده بودند، گفت: ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

لازم به ذکر است طی عملیاتی توسط ماموران پلیس استان گلستان یکی از اعضای این باند به هلاکت رسیده، ۲ نفر دیگر زخمی شده و سرکرده آن‌ها متواری شده بود که به لطف خداوند و تلاش ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خدا لعنت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج