۹۷۷۱۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پلیس: خودرو‌ها در کنار بوستان‌ها توقف نکنند

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ بر اساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ‌خودروی افرادی که در کنار بوستانها و جاده ها، ‌ توقف و به تذکر پلیس توجه نکنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اگر سماجت کنند خودروی آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ بر اساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ‌خودروی افرادی که در کنار بوستانها و جاده ها، ‌ توقف و به تذکر پلیس توجه نکنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اگر سماجت کنند خودروی آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مرکز کنترل ترافیک ناجا در گفت وگویی افزود:‌ برای سلامتی خانواده ها و اطرافیان آنها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت کردن را توصیه می‌کنیم که بسیار موثر است در عدم انتشار بیماری کرونا در جامعه.

رییس پلیس گفت: بر اساس آمار همکاران پلیس در پایتخت و شهرستانها و جاده ها، ‌کاهش چشمگیر تردد در تهران و شهرستانها را داشته ایم.

سردار اشتری تاکید کرد:‌ از شهروندان و هموطنان گرامی درخواست داریم که دستورات بهداشتی وزارت بهداشت را در خصوص شکست دادن بیماری کرونا رعایت کنند.

وی با بیان اینکه همکاران ما تا پایان امروز (سیزده به‌در) ‌در کنار مردم هستند افزود:‌ باید تشکر کنم از همکاران پلیس که از ۲۵ اسفند تا امروز و در روزهای آینده بصورت آماده باش در جاده ها و شهرها اماده به خدمت بوده و هستند، بویژه پلیس راهور و پلیس راه که در این ایام زحمات زیادی کشیدند و همچنین از خانواده آنان تشکر و قدردانی می کنم.

اشتری تصریح کرد :‌ امیدداریم با همکاری امروز جامعه میان پلیس، ‌مردم و دستگاههای ذی ربط ویروس کرونا را شکست بدهیم و شرایط جامعه به روز اول باز گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج