۹۸۹۱۷۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ژاپنی‌ها، بی‌توجه به توصیه «در خانه ماندن»

تلویزیون ژاپن گزارش کرد که این روزها بسیاری از مردم توصیه های ایمنی و بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن برای پیشگیری از ویروس کرونا را نادیده می گیرند.

ایرنا: تلویزیون ژاپن گزارش کرد که این روزها بسیاری از مردم توصیه های ایمنی و بهداشتی مبنی بر در خانه ماندن برای پیشگیری از ویروس کرونا را نادیده می گیرند.

گزارش حاکی است که بر خلاف توصیه های پزشکان و متخصصان و دولتمردان که می گویند باید در خانه بمانید ، هنوز زیادند کسانی که این توصیه ها را مورد اهتمام قرار نمی دهند.

ژاپنی‌ها، بی‌توجه به توصیه «در خانه ماندن»

در ۴۷ منطقه ژاپن به دستور دولت وضعیت اضطراری اعلام شده و از مردم خواسته شده است در خانه بمانند ، اما بسیاری همچنان تصمیمات را به چالش می کشند و از خانه خارج می شوند.

شمار زیادی از این افراد همچنان در سطح جامعه تردد می کنند و بی توجه به توصیه های کارشناسان، کسب و کارها را از سرگرفته اند در حالی که دولت نگران شیوع ویروس است.

گزارش حاکی است که برخی فاصله گذاری را مراعات نمی کنند عده ای به رستوران ها می روند برخی ها هم در پارک ها گردش می کنند و شماری هم در فروشگاه ها در حال خرید هستند.

همزمان به دلیل تعطیلات طلایی در ژاپن که از این هفته آغاز شده است و تا پنجم می ادامه می یابد ، بسیاری از مردم به همراه اعضای خانواده به پارک ها رفته و چادر زده اند.

کارشناسان هم بر این باورند که مردم هنوز موضوع را جدی تلقی نکرده اند و به شکل اضطراری به آن نگاه نمی کنند که البته دولت هم به دلیل پیام رسانی های ناکافی در این مورد مقصر است.

در گزارش خاطر نشان شده است که بسیاری از مردم همچنان سرگرم بیرون رفتن و کار هستند در صورتی که دشمن مشترک همه کرونا ویروس است و اگر اتحاد نباشد مقابله با آن سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج