مسعود پزشکیان، رئیسجمهور کشورمان، در حاشیه سفر خود به پاکستان اقدام به کاشت یک نهال به نشانه دوستی میان دو ملت کرد.
کد خبر:
۱۶۰۰۱۷۱
تاریخ انتشار:
مسعود پزشکیان، رئیسجمهور کشورمان، در حاشیه سفر خود به پاکستان اقدام به کاشت یک نهال به نشانه دوستی میان دو ملت کرد.