۱۱۳۷۶۹۰
۲ نظر
۶۵۰۳۶
۲ نظر
۶۵۰۳۶
پ

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

یافتن بهترین پزشک برای جراحی بینی یکی از معضلات ساکنین شهر تهران به حساب می‌آید. در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برترین‌ها: امروزه یکی از رایج‌ترین جراحی‌های زیبایی، جراحی بینی است که بسیار پر طرفدار است. افراد زیادی به دلایل مختلف قصد عمل جراحی بینی را دارند. بینی به دلیل اینکه در مرکز صورت قرار گرفته و توجه بیشتری را سمت خود جلب می‌کند یکی از مهمترین معیار‌های زیبایی است و می‌تواند روی اعتماد بنفس انسان‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. پس طبیعی است تا برای تمام داوطلبان این عمل جراحی، یافتن بهترین جراح زیبایی بینی یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌ها باشد. همچنین مهم است تا پزشک شما در محدوده زندگی شما باشد تا دسترسی به وی آسان‌تر باشد. به طور مثال اگر شما در تهران زندگی کنید قطعا به دنبال بهترین جراح بینی در تهران می‌گردید و اولویت شما جراحی خواهد بود که علاوه بر بهترین بودن، مطبش در تهران باشد.

ما اینجاییم تا با شما در رابطه با جراحی بینی سخن بگوییم و نکاتی را در این زمینه مطرح کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید. قبل از پرداختن به بحث بهترین جراح بینی در تهران، نکاتی را درباره جراحی بینی متذکر می‌شویم.

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

 

جراحی بینی با چه روش‌هایی انجام می شود؟

جراحی بینی به دو حالت باز و بسته انجام می‌شود. در واقع این‌ها دو تکنیک برای عمل جراحی بینی به حساب می‌آیند.

در جراحی بینی باز، متخصص جراح پلاستیک برشی را در قسمت کلوملا (تیغه‌ای است از جنس غضروف و پوست که باعث جدا شدن دو سوراخ بینی از هم می‌شود) ایجاد کرده و به وسیله این برش، پره‌های بینی را به سمت بالا هدایت می‌کند؛ و به کمک این روش می‌تواند به نوک بینی و پشت آن دسترسی پیدا کرده و تغییرات مورد نظر سایر بیماران را ایجاد کند.

در جراحی بینی به روش بسته، در ناحیه کلوملا هیچ برشی ایجاد نمی‌شود، بلکه به کمک ابزاری، پوست بینی به میران خیلی کم بالا نگه داشته می‌شود وسپس اقدامات مورد نیاز انجام می‌گیرد.

هر کدام از این دو روش، مزایای خود را دارد و انتخای نوع جراحی بستگی به نظر متخصص جراحی بینی دارد. اما به طور کلی، جراحی بینی به روش باز مزایای بیشتری داشته و در طی چند سال گذشته این روش طرفداران بیشتری پیدا کرده است. زیرا در این روش، متخصص جراحی بینی دید مستقیم به ناحیه عمل داشته و از نظر تکنیکی، امکان تغییرات راحت‌تر بوده و بدین ترتیب عمل جراحی، نتایج مطلوب تری داشته و پایدارتر خواهد بود و به تبع رضایت بیماران را در پی خواهد داشت.

اما مزیتی که عمل جراحی به وسیله روش بسته دارد این است که به دلیل عدم برش و بخیه در ناحیه کلوملا، مدت زمان عمل کوتاهتر بوده و همچنین تورم کمتری را در ناحیه نوکی بینی بعد از عمل جراحی در پی خواهد داشت.

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

چرا انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بینی مهم است؟

باید بدانید انتخاب بهترین پزشک برای جراحی بینی یک نکته بسیار مهم در انجام این جراحی به شمار می‌رود. عواقب ناشی از انتخاب یک پزشک غیر متخصص و ریسک بروز مشکلات متعدد ناشی از آن ​می‌تواند علاوه بر زیبایی سلامت شما را دچار مشکلات جدی کند برای همین بهتر است در انتخاب پزشک دقت بالایی داشته باشید.

در انتخاب بهترین جراح بینی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

هدف از تولید این محتوا راهنمایی شما در انتخاب بهترین جراح بینی است به همین دلیل در ادامه برخی از نکات مهم در انتخاب بهترین جراح بینی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1- داشتن تحصیلات و مدارک پزشکی معتبر

یکی از نکات بدیهی که باید به آن توجه داشته باشید،  داشتن تحصیلات و مدارک پزشکی معتبر است. یک پزشک خوب باید تمامی مدارک تحصیلی خود را به صورت شفاف در اختیار بیمار بگذارد و تا بیمار بتواند به دانش پزشکی او اطمینان پیدا کند.

2- داشتن صلاحیت علمی جراحی بینی

شاید برای شما نیز سوال باشد که چه پزشکانی تخصص و صلاحیت لازم برای جراحی بینی را دارند.برای پاسخ به این سوال باید گفت تنها جراحان متخصص گوش و حلق و بینی، جراح فوق تخصص پلاستیک زیبایی و ترمیمی و جراح فک و صورت صلاحیت علمی جراح برای جراحی بینی را دارند. در صورت عدم مراجعه به پزشک متخصص بیمار در خطر خواهد بود بنابراین باید به این نکته دقت داشته باشید.

3- داشتن اخلاق حرفه‌ای

یکی از نکات بارز  بهترین جراح بینی، داشتن اخلاق حرفه‌ای است. اخلاق حرفه‌ای شامل صادق بودن با بیمار،‌ توجه به نظر و سلیقه بیمار، صرف وقت کافی برای مشاوره دادن به بیمار و ویزیت بیمار و اطمینان از سلامت بیمار قبل از جراحی می‌باشد. توجه به تمامی این موارد بیمار را برای جراحی آماده کرده و سلامت بیمار را تضمین خواهد کرد.

4- به روز بودن مهارت و دانش در حوزه جراحی بینی

دانش پزشکی یکی از علومی است که در گذر زمان دچار تحولات و پیشرفت‌هایی می‌شود.یک پزشک خوب باید با تمامی این تحولات و تغییرات همراه بوده و دانش خود را دائما به روز کند.

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

۵- توجه به نظرات بیماران پیشین آن جراح 

برای داشتن یک انتخاب خوب، بررسی نظرات بیماران پیشین پزشک می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. این نظرات معمولا صادقانه بیان می‌شوند برای همین می‌توانند بسیار سازننده باشند.

۶- بررسی نمونه کارهای جراح بینی

ببرسی نمونه کارهای جراح بینی می‌تواند انتخاب شما را آسان‌تر کند چرا که بررسی این نمونه کارها می‌تواند دید شفلف‌ترین نسبت به جراحی برای شما ایجاد کند.

۷- بررسی کلینیک یا بیمارستان محل عمل‌های جراحی پزشک

باید بدانید کلینیکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار بالایی روی نتایج جراحی شما خواهد داشت. کلینیک انتخاب شده توسط شما باید ضامن زیبایی و سلامت شما باشد برای همین باید در انتخاب کلینیک خوب دقت کنید.

۸- داشتن مهارت و درک چهره شناسی 

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب جراح بینی باید به آن توجه داشته باشید،مهارت جراح بینی و درک چهره شناسی است. درک زیبایی شناسی پزشک باید به قدری باشد که تناسب چهره شما را رعایت کرده و بهترین نتیجه را برای شما فراهم کند.

۹- در دسترس بودن پزشک جراح بینی

باید بدانید پزشکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل بتوانید به راحتی به او مراجعه نمایید.

۱۰- ارائه خدمات و ویزیت های بعد از جراحی بینی

یک پزشک خوب باید بعد از جراحی نیز به شرایط بیمار خود توجه داشته باشد به همین دلیل ارائه خدمات و ویزیت های بعد از جراحی بینی نکته بسیار مهمی در انتخاب جراحی بینی هستند.

۱۱- استفاده از تجربه کسانی که جراحی بینی انجام داده‌اند

استفاده از تجربه افرادی که پیش از شما جراحی بینی انجام داده‌اند می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای شما باشد تا بتوانید بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید.

جستجوی بهترین جراح بینی در تهران

شما هر نوع عمل جراحی که بخواهید انجام دهید، نیاز به انجام اقداماتی دارید. اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهید یافتن بهترین جراح بینی می‌باشد. همانگونه که در ابتدای این مطلب عنوان شد، شما در هر جایی که باشید بهترین کار این است که در منطقه زندگی خود به دنبال یافتن پزشک مورد نظر خود باشید؛ بنابراین اگر در تهران زندگی می‌کنید باید به دنبال یافتن بهترین جراح بینی در تهران باشید.

برای این منظور می‌توانید در مرحله اول از دوستان و آشنایان خود تحقیق کنید. حتما در بین دوستان و آشنایان شما کسانی بوده اند که این عمل جراحی رایج را انجام داده باشند. می‌توانید از آن‌ها در رابطه با پزشکشان سوال کنید و از میزان رضایت آن‌ها نسبت به جراحشان آگاه شوید.

علاوه بر این در دنیای امروز، اینترنت تمام کار‌ها را بسیار راحت کرده است. شما به راحتی می‌توانید در اینترنت به دنبال یافتن لیستی از بهترین جراحان بینی در تهران باشید. آنگاه شما با تمامی اطلاعات مربوطه مواجه می‌شوید. اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس مطب، بیوگرافی جراح بینی، و همچنین نمونه کار‌هایی از این پزشکان. پیشنهاد می‌شود تا نمونه کار‌های این پزشکان را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم؟

همچنین نیاز است تا قبل از اقدام به جراحی بینی خود، اقدام به کسب مشاوره از جراحان حاذق و خبره در زمینه جراحی بینی کنید تا هرگز از عمل بینی خود پشیمان نشوید.

جراحان زیبایی بهار

  • انجام اعمال جراحی زیبایی شامل لیپوماتیک(پیکرتراشی)
  • تزریق باسن
  • ابدومینوپلاستی
  • ماموپلاستی، لیفت سینه، پروتز سینه
  • رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی)
  • بلفاروپلاستی پلک بالا وپایین
  • لیفت شقیقه
  • لیفت کامل صورت
  • لیفت ابرو
  • سانترال لب
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درعکس دوم بینی پهن خیلی زیباترازبینی باریک درآن چهره است.

    • بدون نام

      عجح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج