۱۱۳۸۲۱۶
۱۱۸۵۵۷
۱۱۸۵۵۷
پ

محتوای حمایت‌شده

قیمت سمعک نامرئی در سال ۱۴۰۲ + نکات خرید

قیمت سمعک نامرئی در سال ۱۴۰۲ با توجه به مدلهای انواع برند زیمنس آلمان، اتیکن و ویدکس دانمارک، فوناک سوئیس متفاوت است. بهترین سمعک نامرئی را از اینجا تهیه کنید.

برترین‌ها: سمعک‌ها را می‌توانیم یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها برای کم شنوایان بدانیم. پیشرفت تکنولوژی سبب گشت که مدل‌های مختلفی از سمعک‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته و روانه بازار شوند. هر یک از انواع سمعک‌ها به نوبه خود دارای مزایا و معایبی بودند که آن‌ها متفاوت از سمعک‌های دیگر می‌کرد. یکی از مهم‌ترین مدل‌های سمعک که با استقبال بسیار زیادی نیز مواجه شد، سمعک نامرئی بود. این سمعک‌ها کاملا مناسب افرادی بودند که دوست نداشتند سمعک آن‌ها دیده شود.

اگر قصد خرید سمعک نامرئی را داشته باشید لازم است پیش از انتخاب سمعک مناسب اطلاعاتی در رابطه با این نوع از سمعک داشته باشید تا با آگاهی کامل بتوانید نسبت به خرید سمعک نامرئی اقدام نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با سمعک‌های نامرئی، انواع سمعک‌های نامرئی، مزایای آن‌ها، بهترین مدل‌های سمعک نامرئی و همچنین بهترین فروشنده سمعک نامرئی با شما در میان بگذاریم.

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

برای مشاوره رایگان با ادیولوژیست سارا باقری و خرید بهترین نوع سمعک همین حالا تماس بگیرید.

سمعک نامرئی چیست؟

یک سمعک دستگاهی الکترونیکی است که پشت گوش یا درون آن قرار می‌گیرد تا صدا‌های اطراف را به خوبی تشخیص داده، آن‌ها را تقویت کند تا فرد کم شنوا بتواند آن صدا‌ها را به خوبی شنیده و درک نماید. به طور کلی هر سطح محصول شنوایی دارای ۳ بخش است:

  • میکروفون
  • تقویت کننده
  • بلندگو

میکروفون صدا‌های اطراف را تشخیص داده و سیگنال‌هایی الکتریکی را به تقویت کننده صدا می‌فرستد. سپس تقویت کننده این سیگنال‌ها را دریافت کرده و برای بلندگو می‌فرستد. بلندگو نیز سبب می‌گردد که فرد کم شنوا صدای تقویت شده اطراف را بهتر شنیده و درک کند.

سمعک‌های نامرئی نوع بسیار مهمی از سمعک‌ها هستند که امروزه طرفداران زیادی دارند. این سمعک‌ها بسیار کوچک و ریز هستند و در اغلب موارد داخل گوش قرار می‌گیرند و نه پشت گوش. این نوع از سمعک‌ها خود مدل‌های مختلفی دارند، اما معمولا اغلب آن‌ها برای افرادی با افت شنوایی خفیف  تا متوسط مناسبند. در برخی موارد نیز ممکن است کانال گوش فرد شکل مناسبی برای قرار گرفتن سمعک نامرئی در آن نداشته باشد.

 

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

جهت مشاهده نمونه‌ها و محصولات از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

@samakalpha

انواع سمعک نامرئی

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، سمعک‌های نامرئی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر یک از این مدل‌ها می‌توانند برای افراد خاصی مناسب باشند. به طور کلی ۳ نوع رایج سمعک‌های نامرئی به شرح زیر هستند:

  • سمعک نامرئی IIC یا invisible-in-canal
  • سمعک نامرئی CIC یا completely-in-canal
  • سمعک نامرئی ITC یا in-the-canal

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

سمعک ICC یا invisible-in-canal نوع رایجی از سمعک‌های نامرئی هستند که از تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای برخوردارند. سمعک‌های ICC معمولا به صورت سفارشی و با قالب گیری از خم دوم گوش ساخته می‌شوند. این مدل از سمعک‌ها کاملا داخل کانال گوش پنهان می‌شوند و نامرئی هستند.

دو مدل دیگر سمعک‌های نامرئی، یعنی سمعک‌های CIC و ITC نیز عملکردی مشابه سمعک IIC دارند، اما اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها در این است که به اندازه مدل IIC داخل کانال گوش قرار نمی‌گیرند.

مزایای سمعک‌های نامرئی

شاید برایتان سوال باشد که چرا این مدل از سمعک‌ها تا این حد محبوب هستند. طبیعتا اصلی‌ترین مزیت این نوع از سمعک‌ها نامرئی بودن آن‌ها و دیده نشدنشان است. البته مزایای این نوع از سمعک‌ها تنها محدود به همین یک مورد نبوده و سمعک‌های نامرئی مزایای دیگری نیز دارند. به طور کلی مزایای این نوع از سمعک‌ها به شرح زیر هستند:

  • بدست آوردن رضایت بیمار

اندازه ریز این نوع از سمعک‌ها و داشتن کنترل سمعک از طریق اپلیکیشن یا ریموت، سبب می‌گردد که بیمار رضایت کافی از این نوع سمعک داشته باشد. از سویی هوشمند بودن این سمعک و تنظیم اتوماتیک آن در محیط‌های مختلف سبب می‌گردد محبوبیت آن بیشتر شود.

  • مکان یابی جهت‌دار

یکی از مشکلاتی که افراد کم شنوا با آن مواجهند، جهت یابی است سمعک‌های نامرئی امروزه بسیار هوشمند هستند. به خصوص در زمان استفاده دو طرفه این مشکل را حل می‌کنند.

  • کیفیت بالا

از آن جایی که سمعک‌های نامرئی داخل گوش قرار می‌گیرند، به پرده گوش افراد کم شنوا نزدیک‌ترند و در نتیجه سبب می‌گردند که صدا با کیفیت بیشتر و طبیعی‌تر شنیده شوند. همین وضوح و کیفیت بالای صدا سبب محبوبیت بسیار زیاد این نوع از سمعک‌ها شده است.

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

برای مشاوره رایگان با ادیولوژیست سارا باقری و خرید بهترین نوع سمعک همین حالا تماس بگیرید.

  • عدم فیدبک

سمعک‌های نامرئی کاملا سایز گوش هستند و در نتیجه فیدبک سبب ضعف عملکرد سمعک نمی‌شود. به اصطلاح گفته می‌شود که این نوع سمعک‌ها سوت نمی‌زنند. سوت زدن سمعک‌ها معمولا ناشی از تغییر وزن زیاد فرد کم شنوا و یا عدم قالبگیری صحیح سمعک به وجود می‌آید.

  • تقویت بالای صدا

این سمعک‌ها اندازه کوچکی دارند و تقویت بالای صدا در این نوع سمعک‌ها محبوبیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند و رضایت افراد کم شنوا را با خود به همراه دارد.

عوامل مؤثر بر قیمت سمعک نامرئی

برای تعیین قیمت سمعک‌های موجود در بازار بهتر است برخی از عوامل مؤثر بر سمعک نامرئی قیمت را بشناسید. در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می‌پردازیم:

سطح تکنولوژی سمعک نامرئی

سمعک‌ها نامرئی از نظر تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن‌ها مختفاوت می‌باشند. هرچه تکنولوژی به کار رفته در ساختار سمعک‌های نامرئی پیچیده‌تر باشد، قیمت سمعک گوش نامرئی ​ بالاتر خواهد رفت.

برند سازنده سمعک نامرئی

معمولا برندهای شناخته شده در بازار سمعک‌ها دارای قیمت‌های بالاتری به نسبت سایر برندها دارند به همین دلیل بهتر است قبل از خرید بهترین برند سمعک را شناسایی کرده و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.

سال ساخت سمعک

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت سمعک، سال ساخت سمعک است. معمولا آخرین مدل‌های عرضه شده توسط برندهای معتبر، دارای قیمت بالاتری هستند.

کیفیت ساخت سمعک مخفی

کیفیت اصلی‌ترین عامل در تعیین قیمت سمعک های نامرئی به شمار می‌رود. باید بدانید بالا بودن قیمت کفیت یک سمعک را تضمین نمی‌کند اما با این حال می‌توان گفت سمعک‌های با کیفیت دارای قیمت بالاتری هستند.

سایز سمعک نامرئی

سمعک‌های نامرئی در اندازه و سایزهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که کوچک بودن سایز برای سمعک‌های نامرئی یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود، سمعک‌های کوچک‌تر قیمت بالاتری دارند. 

نوع سمعک نامرئی

سمعک‌های نامرئی دارای انواع مختلفی هستند. برای تعیین قیمت یک سمعک ابتدا باید نوع سمعک نامرئی خود را انتخاب کنید.

قیمت انواع سمعک نامرئی در سال 1402

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، عوامل زیادی بر روی تعیین قیمت سمعک‌های نامرئی تاثیر دارند. با این وجود در ادامه قیمت برخی از سمعک‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار داده ایم:

نوع سمعک نامرئی  رده تکنولوژی قیمت
سمعک نامرئی IIC پیشرفته ۸الی۲۰ میلیون تومان
سمعک نامرئی CIC متوسط ۸الی ۲۰ میلیون تومان
سمعک نامرئی ITC پیشرفته ۸الی ۲۰ میلیون تومان

قیمت خرید برندهای سمعک گوش نامرئی – 1402

برای اطلاع از قیمت برخی از  سمعک گوش نامرئی به موارد زیر دقت کنید:

سمعک نامرئی زیمنس 

برای معرفی این برند سمعک باید بدانید این سمعک در سطوح مختلف تکنولوژی در بازار به فروش می‌رسد. قیمت تقریبی سمعک نامرئی زیمنس را می‌توان بین 3تا14 میلیون تومان تخمین زد.

سمعک نامرئی ریساند

یکی دیگر از برندهای شناخته شده‌ی سمعک، سمعک نامرئی ریساند به شمار می‌رود. قیمت این برند سمعک  بین 5الی11 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

سمعک نامرئی فوناک

سمعک نامرئی فوناک نیز از جمله بهترین برندهای سمعک در بازار است. رنج قیمت این سمعک‌های 4تا 12 میلیون تومان می‌باشد.

سمعک نامرئی استارکی

سمعک نامرئی استارکی از جمله قوی‌ترین سمعک‌ها به شمار می‌رود که قیمت آن  بین 3الی 13 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

سمعک نامرئی اتیکن

ستایل زیبا مخصوصا در سمعکهای پشت گوشی یکی از ویژگی‌های برجسته در سمعک نامرئی اتیکن به شمار می‌رود. قیمت این سمعک 5الی 12 میلیون تومان می‌باشد.

برند سمعک نامرئی رده تکنولوژی  قیمت

سمعک نامرئی زیمنس

پیشرفته ۳تا۱۴ میلیون تومان

سمعک نامرئی ریساند

متوسط ۵الی۱۱ میلیون تومان

سمعک نامرئی فوناک

پیشرفته ۴تا ۱۲ میلیون تومان

سمعک نامرئی استارکی

پیشرفته ۳الی ۱۳ میلیون تومان

سمعک نامرئی اتیکن

متوسط ۵الی ۱۲ میلیون تومتم

نکات خرید سمعک نامرئی

برای تجربه یک خرید مناسب بهتر است با نکات کلیدی خرید سمعک نامرئی آشنا شوید:

راحتی استفاده از سمعک نامرئی

باید بدانید راحتی شما اولین گزینه‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید به همین دلیل اولین نکته قابل توجه در خرید سمعک راحتی استفاده از سمعک نامرئی به شمار می‌رود.

امکان اتصال به گوشی هوشمند

امکان اتصال به گوشی هوشمند یکی از مزایای مهمی است که در خرید سمعک باید به آن توجه داشته باشید. از آنجایی که امروزه بسیاری از فعالیت‌های روزمره با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شوند، امکان اتصال به گوشی هوشمند در سمعک می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

بررسی طول عمر و شارژدهی باتری

باتری اصلی‌ترین بخش یک سمعک به شمار می‌رود به همین دلیل بهتر است در خرید سمعک بررسی طول عمر و شارژدهی باتری را فراموش نکنید.

امکان تنظیم صدا

تنظیم صدا یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی سمعک است که باید به آن توجه داشته باشید. این نتظیم صدا می‌تواند در شنوایی شما تاثیر مثبتی داشته باشد برای همین بهتر است در خرید سمعک به این ویژگی توجه داشته باشید.

داشتن گارانتی 

گارنتی یک ضمانت نامه مهم است که در صورت ایجاد مشکل در کارکرد سمعک می‌توانید آن را به راحتی تعمیر کنید. در هنگام خرید حتما از داشتن ضمانت نامه دستگاه مطمئن شوید.

مراجعه به فروشگاهی معتبر برای خرید سمعک

باید بدانید انتخاب یک  فروشگاه معتبر برای خرید سمعک می‌تواند داشتن یک سمعک خوب را برای شما به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است برای خرید سمعک مراجعه به یک فروشگاه معتبر را فراموش نکنید.

آیا بیمه هزینه سمعک نامرئی را پوشش می هد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت  اینکه بیمه ها چقدر از هزینه سمعک مخفی را پوشش می دهند، به نوع قرارداد بیمه  و قیمت انواع سمعک های نامرئی بستگی خواهد داشت. تعرفه بیمه سمعک در برخی سازمان ها، تمام هزینه را پوشش می دهد اما بیشتر بیمه ها فقط بخشی از هزینه خرید سمعک را پرداخت می کنند.

سمعک نامرئی برای چه کسانی مناسب نیست؟

به طور کلی سمعک‌های نامرئی برای بسیار از افراد گزینه مناسبی به حساب می‌آیند و خرید سمعک نامرئی به بسیاری از افراد کم شنوا توصیه می‌شود، اما برخی از افراد بنا به دلایل مشخصی بهتر است از این نوع سمعک استفاده نکنند. افرادی که خرید سمعک نامرئی گزینه مناسبی برای آن‌ها نیز به شرح زیر می‌باشند:

  • از آن جایی که مجرای گوش کودکان در حال رشد است، خرید سمعک نامرئی که داخل گوش قرار می‌گیرد، چندان برای آن‌ها توصیه نمی‌شود.
  • کسانی که معمولا در مجرای گوش خود عفونت دارند نیز بهتر است از خرید سمعک نامرئی صرف نظر کنند. زیرا مایع عفونی داخل گوش ممکن است وارد سمعک شود.

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خریدقیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

لازم به ذکر است که باطری سمعک‌های نامرئی معمولا هفته‌ای یکبار تمام می‌شود و به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که از بهترین کلینیک فروش سمعک، باطری‌های مدت‌دار بخرید.

بهترین مدل‌های سمعک نامرئی کدامند؟

پیش از اقدام برای خرید سمعک نامرئی بهتر است بدانید که بهترین مدل‌های سمعک نامرئی کدامند. به طور کلی محبوب‌ترین برند سمعک‌های نامرئی، برند زیمنس می‌باشد. این برند سمعک‌های نامرئی خود را به دو صورت ارائه می‌کند. سمعک‌هایی که سفارشی هستند و برای هر فردی به صورت اختصاصی قالب‌گیری و ساخته می‌شوند و سمعک‌های آماده که نیازی به قالبگیری ندارند.

  • سمعک نامرئی زیمنس SILK NX

این مدل از سمعک نیازی به قالبگیری ندارد و در همان لحظه خرید، تنظیم و تحویل مشتری داده می‌شوند. روی این مدل از سمعک، دستگیره کوچکی نصب شده تا فرد بتواند با کمک آن سمعک را گذاشته یا بردارد. این سمعک دارای میکروفون جهت دار است و صدا‌های مزاحم را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. پوشش سیلیکونی نرمی دارد که باعث می‌شود فرد به راحتی آن را در داخل گوش خود قرار دهد.

  • سمعک سفارشی زیمنس INSIO NX

این نوع از سمعک نامرئی به صورت سفارشی برای هر فرد ساخته می‌شود و برای ساخت آن نیاز به قالبگیری از گوش فرد کم شنواست. آماده شدن این نوع از سمعک بین ۳ تا ۷ روز طول می‌کشد. سیستم جهت یابی این سمعک بسیار قویست. بلندی صدا با اپلیکیشن‌های بخ صوصی قابل تنظیم است.

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

بهترین فروشنده سمعک نامرئی

بدون شک برایتان سوال خواهد بود که بهترین سمعک نامرئی را از کجا می‌توانید بخرید و بهترین فروشنده این نوع از سمعک کدام است؟ کلینیک تخصصی سمعک آلفا از آخرین متد‌های درمانی و مجهزترین دستگاه‌ها برای شنوایی سنج، سرگیجه، وزوز استفاده می‌کند. این کلینیک نمایندگی معتبر فروش و تجویز سمعک زیمنس و سیگنیای آلمان، A&M انگلیس، سمعک اتیکن و ویدکس دانمارک است که با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت سمعک را به شما ارائه می‌دهد.

مرکز ارزشیابی شنوایی آلفا

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خریدقیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

خدمات سمعک آلفا

  • بیش از ۲۴ سال سابقه کاری در ایران و آمریکا
  • نمایندگی فروش سمعک نامرئی برند زیمنس آلمان، اتیکن و ویدکس دانمارک، فوناک سوئیس
  • عرضه مستقیم سمعک نامریی، شارژی، داخل گوشی
  • تعمیر و تنظیم انواع سمعک و ساخت قالب ضدآب و صداشکن
  • تحویل سمعک در همان روز بدون نیاز به قالبگیری
  • تعویض سمعک نو با کهنه
  • نقد و اقساط با چک معتبر بانکی
  • ارسال سمعک به تمام نقاط ایران
  • به کارگیری تکنولوژی روز دنیا جهت درمان وزوز گوش با سیستم درمان TRT
  • انجام کلیه تست‌های شنوایی (PTA) و الکترو فیزیولوژیک برای نوزا د و بزرگسال
  • سوراخ کردن گوش از نوزادی تا بزرگسال
  • آزمون‌های الکتروفیزیولوژیک
  • OAE- ABR- ECOCHG- VEMP- ASSR -AUDIOMETRY- TYMPANOMETRY- تست رفتاری کودک
  • سمعک برتر، نمایندگی فروش در شمال شرق تهران

انواع سمعک

  • سمعک شارژی استایلتو با شارژر القایی
  • کوچکترین سمعک ریک دنیا
  • کوچکترین سمعک نامرئی دنیا
  • سمعک شارژِی
  • سمعک پشت گوشی

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

همین حالا تماس بگیرید.

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

جهت مشاهده نمونه‌ها و محصولات از صفحه اینستاگرام بازدید نمایید.

@samakalpha

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

www.samakealpha.com

قیمت سمعک نامرئی در سال 1402 + نکات خرید

گاندی شمالی، تقاطع خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳، ساختمان پزشکان گاندی، پلاک ۸، واحد ۱

 

 
 
 
 
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج