۱۲۱۹۶۷۶
۱ نظر
۴۵۱۴۰
۱ نظر
۴۵۱۴۰
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران راهی سریع و آسان برای داشتن چهره‌ای جوان‌تر برای شما باز می کند تا از زیبایی و شادابی خود لذت ببرید. اگر به دنبال یک مرکز هایفوتراپی در تهران هستید این مطلب را از دست ندهید.

یکی از راه‌هایی که بسیار ایمن و مؤثر برای جوان سازی پوست بدن و صورت می توان به هایفوتراپی اشاره کرد. شما از این روش می‌توانید برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، رفع چین و چروک‌ پوست، رفع افتادگی پوست و حتی برای شکستن چربی‌های بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است و نیازی به اتاق عمل و مراقبت های بالینی سفت و سخت نیز نخواهد داد. این کار در کلینیک‌های بسیاری از انجام خواهد شد.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

کلینیک نفیسه پناه

همین حالا برای نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۶۷۰۰۶۱۳

۰۹۱۲۲۵۲۵۸۰۲

ویژگی‌های بهترین مرکز هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران دارای ویژگی هایی است. این ویژگی ها عبارت اند از:

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران دارای مجوزهای لازمه است

درست است که این روش درمان غیر تهاجمی می باشد اما نیاز به یک متخصصی است که تبحر بالایی را در این حوزه داشته باشد. هایفوتراپی یکی از روش های درمانی پزشکان است که باید توسط پزشکان متخصص انجام شود که دوره های آموزشی لازمه را دیده اند و کار را دستگاه هایفوتراپی را به خوبی بدانند.

 حضور برترین پزشکان

مهارت و تجربه‌ی پزشک متخصص تاثیر چشمگیری بر میزان اثربخشی هایفوتراپی دارد. ضرب‌المثلی در علم پزشکی وجود دارد که می‌گوید:«یک پزشک خوب می‌داند چه زمانی از یک روش درمانی استفاده کند. اما یک پزشک عالی می‌داند که چه زمانی یک روش درمانی مناسب فرد نیست.» یکی از مهم‌ترین وظایف پزشک متخصص این است که کاندیدای مناسب برای هایفوتراپی را شناسایی کند. او باید شرایط سلامت عمومی، افتادگی پوست و عوامل دیگری که بر میزان اثربخشی این روش درمانی موثرند را بررسی و نتایج را پیش‌بینی کند در نتیجه  حضور برترین پزشکان در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران ضروری است.

حضور پزشک متخصص در تمامی مراحل هایفوتراپی

 بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران، یعنی کلینیک نفیسه پناه، کلیه مراحل این روش درمان را توسط متخصصین این حوزه و تحت نظارت مستقیم پزشک انجام خواهد شد. مراحل انجام این روند درمانی می توان به مشاوره، معاینه و اجرای این روش اشاره کنیم. در کلینیک کسی به جر پزشکان متخصص نمی توانند مشاوره های درستی را به بیماران خود بدهند که این کار نیازمند به معاینه دقیق از پوست می باشد. این روش درمان نیازمند به شناخت و تسلط بالایی در مناطق تحت درمان و آناتومی آن منطقه ها دارد. 

به همین دلیل استفاده از دستگاه های هایفوتراپی نیازمند به یک پزشک متخصص دارد که در کنار این پزشک شما باید شاهد تکنسین ها و سایر افراد تیم درمانی باشید. امروزه شاهد این هستیم که هایفوتراپی توسط افرادی انجام می شود که غیر پزشک هستند به عنوان مثال در کلینیک های غیر معتبر، آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و... انجام می شود. در خصوص این موضوع بهتر است دو نکته مهم را مد نظر داشته باشید. دستگاه هایی که با استفاده از آن هایفوتراپی انجام می شود به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از: یکی از دستگاه خانگی هایفوتراپی و غیر پزشکی هستند و دیگری دستگاه‌های بالینی هایفوتراپی و یا Medical Grade نام دارد. دستگاه خانگی هایفوتراپی را می توان در خانه ها، سالن ها، مراکز دیگر استفاده می شود اما شما اجازه این را ندارید که از دستگاه های سطح بالینی در خانه استفاده کنید و فقط آن ها در کلینیک های مجاز مشاهده خواهید کرد.

به این نکته توجه داشته باشید زمانی هایفوتراپی بهترین نتیجه خود را نشان می دهد که از دستگاه‌های بالینی هایفوتراپی برای این نوع درمان ها استفاده کنید. برای آن که شما مطمئن شوید که کلینیک شما از دستگاه های سطح بالینی استفاده می کند باید به دو نکته ذیل توجه داشته باشید:

تعداد جلساتی که این درمان نیازمند است حداکثر 1 بار در هر 6 ماه می باشد. اگر در کلینیکی که شما مراجعه کرده اید به شما بگوید که هر ماه و یا هر دو هفته یک بار نیازمند به مراجعه برای جلسات درمانی هستید این را بدانید که دستگاهی که آن ها استفاده می کنند دستگاه بالینی نمی باشد.

استفاده پیشرفته ترین دستگاه ها

دستگاه‌های مختلفی برای هایفوتراپی در بازار وجود دارند که قابلیت‌های متفاوتی دارند. این که یک دستگاه چه قابلیت‌هایی داشته باشد، تا حد زیادی وابسته به کارتریج‌های استفاده شده در آن است. به طور کلی ۳ نوع کارتریج برای صورت و ۲ نوع کارتریج برای بدن استفاده می‌شوند که عبارتند از:

  • کاتریج DS-۱.۵: فرکانس تولیدی این کارتریج، ۱۰ مگاهرتز است و تا ۱.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه‌ی اپی‌درم یا روپوست اثر گذاشته و برای درمان خطوط و چین و چروک‌های ظریف استفاده می‌شود.
  • کارتریج DS-۳.۰: فرکانس تولیدی این کارتریج ۸ مگاهرتز بوده و تا ۳ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج روی لایه میانی پوست یا همان درم اثر می‌گذارد و باعث تحریک تولید و بازآرایی رشته‌های کلاژن می‌شود. این کارتریج برای سفت کردن سطحی پوست، لیفت و همچنین کاهش چین و چروک‌ها موثر است.
  • کارتریج DS-۴.۵: فرکانس تولیدی این کارتریج ۴ مگاهرتز بوده و تا ۴.۵ میلی‌متر به زیر پوست نفوذ می‌کند. این کارتریج بر روی لایه‌ی SMAS تاثیر می‌گذارد؛ یعنی همان لایه‌ای که در جراحی‌های لیفتیگ اصلاح می‌شود. از این کارتریج برای سفت کردن عمقی پوست و لیفت صورت استفاده می‌شود.
  • کاتریج‌های DS-۸.۰ و DS-۱۳.۰ هردو فرکانسی برابر ۲ مگاهرتز دارند و برای شکستن بافت‌های چربی بدن استفاده می‌شوند که در عمق ۸ و ۱۳ میلی‌متری زیر پوست قرار دارند. این کارتریج‌ها باعث تحریک کلاژن سازی شده و برای سفت کردن پوست اضافی استفاده می‌شوند.

داشتن قیمت های منطقی برای مراجعان

بهترین کلینیک هایفوتراپی باید قیمت‌های استاندارد و معقولی برای این روش درمانی تعیین کند.عواملی متعددی روی قیمت این روش درمانی موثرند، که این عوامل عبارتند از:

  • ناحیه‌ی تحت درمان
  • استفاده‌ی درمانی
  • تعداد جلسات درمانی
  • تجربه و مهارت پزشک
  • برند دستگاه هایفو

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

خدمات کلینیک را از اینستاگرام دنبال کنید.

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

nafiseh_panah_clinic@

 

فواید هایفوتراپی

قبل از پرداختن به بهترین مرکز، در خصوص هایفوتراپی بهتر است با فواید انجام هایفوتراپی بیشتر آشنا شوید. این فواید عبارتند از:

  • جوانسازی پوست و زیبایی صورت
  • بهبود گردش خون
  • بازگرداندن سفتی پوست و لیفت پوست
  • تقویت سلول های پوست
  • کاهش حجم کیسه‌های زیر چشم
  • بهبود آکنه و جای جوش
  • کاهش چانه دوتایی یا گردن مضاعف (تجمع چربی در گردن)
  • از بین بردن غبغب
  • بهبود رنگ چهره و سفید شدن پوست
  • کاهش ظاهر چین‌ و چروک‌های صورت
  • صاف کردن پوست
  • سفتی نواحی گردن و گونه ها
  • کاهش سنگینی پلک ها
  • بهبود استحکام عضلات
  • از بین بردن بخشی از چربی موضعی

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

مدت زمان درمان در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران چقدر است؟

یکی از اصلی ترین سؤالاتی که در کلینیک های هایفوتراپی پرسیده خواهد شد این است که مدت زمان درمان در هنگام انجام این روند چه مدت است. برای پاسخ به این پرسش می توان گفت که بسته به تعداد مناطقی که تحت درمان قرار می گیرد دارد، این روند می تواند در حدود 30 الی 90 دقیقه توسط متخصص انجام شود. شما در روند هایفوتراپی بدون دوره نقاهت است و عوارض خاصی را نیز تجربه نخواهید کرد. بیماران نتایج این روند را بلافاصله بعد از درمان مشاهده خواهند کرد و بعد از انجام این کار می توانند به کارهای روزمره خود برسند. برای نتیجه بهتر در این دوره درمانی بهتر است 1 الی 2 جلسه درمانی را انجام دهید. لازم به ذکر است تاثیر آن بعد از اولین جلسه 30 درصد بوده و روند جوانسازی و کلاژن سازی پوست از هفته نخست تا سه ماه ادامه خواهد داشت.

معیارهای بهترین پزشک در مرکز هایفوتراپی در تهران

هنگام انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران شما باید پزشک آن ها را نیز مورد بررسی قرار دهید، برخی از معیارهای بهترین پزشکان عبارت اند از:

فعالیت موفق در زمینه هایفوتراپی داشته باشد

همیشه افراد برای انتخاب بهترین پزشک در این حوزه به دنبال سابقه کاری و موفقیت هایی هستند که پزشک به دست آورده است. متخصصی که در مدت طولانی در این حوزه فعالیت داشته اند می توانند به عنوان بهترین پزشک متخصص در حوزه هایفوتراپی انتخاب شوند و دیگر شما نگران نتیجه این روند درمانی و نتیجه های غیر دلخواه را به دست نخواهید آورد.

مشاهده نمونه های انجام شده هایفوتراپی

متقاضیانی که قصد انجام جوان سازی صورت و یا پوست خود را دارند و یا جراحی های زیبایی را انجام می دهند، نمونه کارهایی که این متخصصین در این حوزه بیرون داده اند را مورد بررسی قرار می دهند. این کار باعث خواهد شد تا شما از روندی که پزشک آن را برای متقاضیان خود انجام می دهند را به صورت کامل خبردار شوید و سطح توقع خود را از آن پزشک به دست آورید. بعد از مشاهده نتیجه کارهای پزشک می توانید به مطب مراجعه کنید تا از شرایط و تجهیزات این روند به صورت کامل اطلاع به دست آورید.

دکتر دارای اطلاعات به روز باشد

پزشکان متخصصی که در این زمینه موفقیت به دست آورده اند سعی دارند که همیشه روش های جراحی و اقدامات زیبایی خود را به روز نگه دارند، این در حالی است که در کنار این موضوع از بهترین تجهیزات پزشکی نیز استفاده می کنند. متخصصین در زمینه پوست و زیبایی معمولاً با تحول های بیشتری نسبت به دیگر زمینه ها رو به رو می باشند. این روند درمانی تقریباً یکی از جدیدترین روش های لیفت صورت تلقی می شود. در نتیجه پزشکی که در این زمینه در حال فعالیت است سعی دارد دانش خود را به روز نگه دارد. این متخصصین همیشه بهترین نتیجه را به بیماران خود هدیه می دهند و عارضه کمتری نیز برای آن ها به جای خواهند گذاشت.

دکتر برخورد صمیمانه با مراجعه کنندگان داشته باشد

بسیاری از افراد برای انتخاب متخصصین خود به رفتار آن ها توجه ویژه ای انجام می دهند، به صورتی که اولین انتخاب این افراد رفتار صمیمانه پزشک با متقاضیان خود می باشد. ایجاد یک رابطه دوستانه با پزشک این کمک را می کند تا روند جوان سازی پوست و صورت به خوبی به انتها برسد و در صورتی که مشکلی به وجود آمد به آسانی بتوانند آن را برطرف کنند.

عوامل موثر بر قیمت در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

هنگام انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران به این توجه داشته باشید باید قیمت های آن ها به صورت استاندارد و معقول باشد. در تعیین قیمت نهایی این روش درمانی عوامل بسیار زیادی دخیل است که در ادامه به مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

تعویض لوازم مصرفی هایفوتراپی

دستگاه هایی که با استفاده از آن درمان به روش هایفوتراپی انجام می شود دارای کارتریج هایی می باشند که با تعداد شات های محدود طراحی شده است. این به این معنا است که این دستگاه ها بعد از تعداد مشخصی شلیک پرتوی صوتی عمر این کارتریج ها به پایان خواهد رسید و کلینیک باید به تعویض آن ها بپردازد. این کارتریج ها فقط یکی از لوازم مورد استفاده برای متخصصین در این روش درمان است و تعداد زیادی از لوازم مصرفی دیگری نیز هستند که نیازمند به تعویض مداوم آن ها هستند.

تعمیر و بازبینی دستگاه های هایفوتراپی

دستگاه های هایفوتراپی به صورت منظم باید توسط نمایندگی مورد تعمیر و بازبینی قرار بگیرد تا به درستی کار کنند و این امر باعث ایمن تر شدن این روش درمان می باشد. بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران یعنی کلینیک دکتر لیلا رحیمی، اهمیت این مسئله را خبردار می باشند و سعی در این دارند که از صحت عملکرد دستگاه هایی که با استفاده از آن روش های درمانی مختلف انجام می دهند را دارند.

عوارض جانبی هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی محدود و معمولاً نادرند. این روش درمانی به حدی سریع و کم‌دردسر است که در کشورهای خارجی به «لیفت وقت ناهار» یا «Lunchtime Facelift» معروف شده است.

یکی از عوارض هایفوتراپی باد کردن یا متورم شدن پوست است که به ندرت مشاهده می‌شود؛ اما از آن جایی که پوست افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی به هایفوتراپی می‌دهند، ممکن است این عارضه برای هرکس رخ بدهد. هرچند احتمال بسیار کمی دارد. همچنین  قرمز شدن پوست هم از شایع‌ترین عارضه در میان عوارض هایفوتراپی است. البته مثل درد نمی‌توان آن را نوعی عارضه به حساب آورد؛ زیرا قرمزی ناشی از واکنش طبیعی بدن به امواج صوتی است. این دست از عوارض هایفوتراپی معمولاً طی چند روز برطرف می‌شوند و سپس می‌توانید از تاثیرات شگفت‌ انگیز هایفوتراپی لذت ببرید. 

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

کلینیک نفیسه پناه

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

همین حالا برای نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۶۷۰۰۶۱۳

۰۹۱۲۲۵۲۵۸۰۲

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

خدمات کلینیک را از اینستاگرام دنبال کنید.

nafiseh_panah_clinic@

بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کجاست؟

تهرانپارس غربی، فلکه سوم، کنارگذر ۱۹۶غربی، پلاک۹۰، طبقه ۴، واحد ۸

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      منم میخام ولی پولشو‌ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج