۱۲۲۸۰۷۹
۹۲
۹۲
پ

سه مانع انتقال دیپای به تاتنهام

با اینکه ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسا، در آستانه پیوستن به تاتنهام است ولی سه مانع بر سر راه این انتقال وجود دارد.

ورزش سه: با اینکه ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسا، در آستانه پیوستن به تاتنهام است ولی سه مانع بر سر راه این انتقال وجود دارد.

با اینکه باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرده که ممفیس دیپای، ستاره هلندی‌اش را خواهد فروخت و گفته می‌شود تاتنهام به جذب او نزدیک است و حتی پیشنهادی ۲۰ میلیون یورویی به بارسلونا ارائه کرده؛ اما برخی گزارش‌های امروز حاکی از این است که موانعی بر سر راه این انتقال وجود دارد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام، در بازار نقل و انتقالات سخت به دنبال تقویت خط حمله این تیم است. او به این‌منظور، ممفیس دیپای را هدف گرفت ولی گزارش‌های امروز در انگلیس حاکی از این است که پیشنهاد اولیه او به بارسلونا دست‌کم ۳ میلیون یورو کمتر از مبلغی است که مدیران بارسا انتظار دارند.

سه مانع انتقال دیپای به تاتنهام

دیپای سابقه حضور در لیگ برتر را دارد هر چند خاطراتش از آن روزها خاطرات خوشی نیست. او پیش از آنکه به لیون و سپس بارسا منتقل شود مدتی بازیکن منچستریونایتد بود. باید دید آیا تاتنهام پیشنهاد جدیدی نزدیک به مبلغ درخواستی بارسلونا ارائه خواهد کرد؟ در غیر این‌صورت، احتمال انتقال دیپای به ایتالیا بالا خواهد بود.

 

اولین مانع بر سر راه انتقال دیپای به تاتنهام، مساله قیمت او است. دومین مانع، عدم تمایل ستاره هلندی به بازی در انگلیس است. چرا که او سابقه ذهنی خوبی از بازی در این لیگ ندارد. سومین مانع، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، علاقه ستاره هلندی به زندگی در اسپانیا است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج