adexo3
۱۳۱۸۶۷۳
۴۳۹۳
۴۳۹۳
پ

نمایندگان رسمی فروش ساعت سیکو اصل

سیکو یکی از محبوب‌ترین برند‌های ساعت است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. به‌دلیل کیفیت فوق‌العاده و فروش افسانه‌ای محصولات سیکو، بازار ساعت‌های تقلبی و بی‌کیفیت چینی آن هم بسیار گرم است و متاسفانه افراد زیادی در دام آن‌ها می‌افتند.

برای پیشگیری از این موضوع در این مطلب تصمیم گرفتیم تا سه مرکز فروش رسمی محصولات ساعت سیکو اصل + آدرس وبسایت‌ آن‌ها را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

نمایندگان رسمی فروش ساعت سیکو اصل

معیارهای ما در انتخاب نمایندگان رسمی فروش ساعت سیکو

با وجود بازار بزرگ ساعت‌های تقلبی چینی، یافتن یک نمایندگی رسمی که محصولات این برند محبوب ژاپنی را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی بین‌المللی به فروش برساند بسیار دشوار است. بنابراین برای حل این موضوع، موارد زیر را در انتخاب‌هایمان لحاظ کرده‌ایم:

۱) قدمت

تمامی فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب‌شده در این مطلب دارای سال‌ها تجربه در امر فروش ساعت بوده و جزء خوشنام‌ترین اصناف حوزه کاری خود هستند.

۲) مجوز

فروشگاه‌های انتخابی ما دارای مجوزهای لازم مانند نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی هستند؛ بنابراین عملکردشان کاملا برای عموم شفاف است. شما می‌توانید بعد از ورود به آدرس سایت هریک از این فروشگاه‌ها و کلیک بر روی لوگوی ای‌نماد یا اتحادیه، میزان شکایات ثبت‌شده و نحوه پاسخگویی آن‌ها را به‌صورت کامل ببینید.

برای هیچ‌یک از فروشگاه‌های انتخابی ما، تاکنون شکایتی ثبت نشده است.

۳) قیمت رقابتی

قیمت یکی از تاثیرگذارترین فاکتورهای ما برای انتخاب بود. کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی تنها زمانی ارزش دارد که قیمت کالای عرضه‌شده نیز مناسب و رقابتی باشد. فروشگاه‌های اینترنتی منتخب این مطلب ساعت‌های برند سیکو را با بهترین رنج قیمت بازار به‌‌فروش می‌رسانند.

۴) گارانتی معتبر 

گارانتی ساعت‌های سیکو نه‌تنها در ایران، بلکه در تمام کشورهای جهان که دارای نمایندگی‌ رسمی این برند هستند، ارزش و اعتبار یکسانی دارد. در واقع اگر اعتبار گارانتی منحصر به کشور ایران باشد، خوب است اما کافی نیست. تمامی گارانتی‌های صادره از فروشگاه‌های اینترنتی منتخب این مطلب، بین‌المللی است و در تمام کشورهای جهان اعتبار یکسانی دارد.

ضمانت اصالت کالا

گارانتی‌کردن یک جنس بی‌کیفیت چینی هیچ فایده‌ای برای شما ندارد؛ بنابراین در کنار آن باید فروشندگان اصالت ساعت‌های سیکو را نیز ضمانت کنند. فروشگاه‌های اینترنتی معرفی‌شده در این مطلب فقط ساعت‌‌های سیکو اصل را می‌‌فروشند و ساعت تقلبی در بین محصولاتشان وجود ندارد.

در ادامه سه مرکز فروش رسمی محصولات سیکو اصل را به شما معرفی می‌کنیم.

نیک گالری

نیک گالری یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که به‌صورت تخصصی بر روی فروش ساعت مچی ،عینک آفتابی و سایر اکسسوری‌های لوکس فعالیت می‌کند. این فروشگاه به فروش ساعت‌های اصل شهرت دارد و همه محصولات خود را توسط نمایندگان رسمی برندهای جهانی تهیه و توزیع می‌کند.

در نیک گالری می‌توانید کالکشن‌های برند محبوب سیکو مانند آسترون، پرسیج، پروسپکس، کینگ و… را با بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا خریداری کنید. محصولات سیکو به‌مدت حداقل ۲ سال توسط گالری نیک پشتیبانی شده و خدمات پیش از فروش آن مانند تعمیرات، تعویض بند و… به‌صورت دائم برای مشتریان انجام می‌شود.

علاوه‌بر کالکشن‌های گفته‌شده در بالا، شما می‌توانید ساعت‌های ست و ساعت‌های مخصوص عروس و داماد سیکو را نیز از این فروشگاه اینترنتی با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

آدرس وبسایت فروشگاه ساعت نیک گالری:

https://nikgallery.com/brand-۵۷/g-۶/seiko.html

 

فروشگاه ساعت آماتیست

یکی دیگر از نمایندگی‌های ساعت سیکو فروشگاه اینترنتی آماتیست است که حدود ۲۰ سال از فعالیت آن در بازار ساعت ایران می‌گذرد. در این فروشگاه اینترنتی بیشتر کالکشن‌های سیکو را می‌توانید با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر خریداری کنید.

آدرس وبسایت فروشگاه ساعت آماتیست:

https://amatistwatch.com/brand-۶/g-۱/seiko.html

 

گالری ساعت کاظمی

گالری ساعت کاظمی یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های ساعت در ایران بوده و فعالیت خود را از اوایل دههٔ شصت آغاز کرده است. از ورود این فروشگاه به اینترنت زمان زیادی نمی‌گذرد و حدود ۵ سال است که گالری کاظمی با ورود به دنیای اینترنت، دامنهٔ فروش خود را به سرتاسر ایران گسترش داده است.

شما می‌توانید با اطمینان خاطر کالکشن‌های ساعت سیکو را از این فروشگاه نام‌آشنا و معتبر خریداری کنید.

آدرس وبسایت گالری ساعت کاظمی:

https://kazemi-watchgallery.ir/brand-۶۷/g-۱/%D۸%B۳%DB%۸C%DA%A۹%D۹%۸۸.html

جمع‌بندی

در این مطلب سه مرکز فروش رسمی محصولات سیکوی اصل را معرفی کردیم و معیار‌های انتخابی‌مان را هم به‌صورت کامل به شما توضیح دادیم. حال می‌توانید با خیالی آسوده یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معرفی‌شده را انتخاب و لذت استفاده از محصولات باکیفیت سیکوی اصل را بچشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج