adexo3
۱۳۹۳۰۹۷
۱ نظر
۱۳۸۸
۱ نظر
۱۳۸۸
پ

ایران تیم قدرتمندی بود و اجازه پیروزی نداد

سرمربی تیم ملی سوریه با بیان اینکه شاگردانش در جام ملت ها عملکرد خوبی داشتند گفت: ما با سه تیم بزرگ بازی کردیم و این موجب اعتماد به نفس شد. در بازی برابر ایران فرصت داشتیم اما ایران اجازه برد نداد.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم ملی سوریه با بیان اینکه شاگردانش در جام ملت ها عملکرد خوبی داشتند گفت: ما با سه تیم بزرگ بازی کردیم و این موجب اعتماد به نفس شد. در بازی برابر ایران فرصت داشتیم اما ایران اجازه برد نداد.

ایران تیم قدرتمندی بود و اجازه پیروزی نداد

تیم ملی فوتبال ایران با شکست سوریه در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا رسید. ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز شنبه به مصاف تیم ملی ژاپن می رود.

هکتور کوپر سرمربی تیم ملی سوریه بعد از حذف این تیم از جام ملت ها گفت: بازی بسیار خوبی از تیم سوریه دیدیم و بازیکنان ما بسیار از خودگذشتگی کردند. ما بعد از اخراج بازیکن تیم ایران به دنبال پیروزی بودیم اما ایران تیم قدرتمندی است و اجازه برد را به ما نداد.

وی با بیان اینکه از عملکرد شاگردانش در جام ملت های آسیا راضی است اظهارداشت: در دور گروهی و حذفی با تیم های بزرگی بازی کردیم. ایران با یک بازیکن کمتر هم به‌خوبی دفاع کرد و تیم سرسختی بود. تاکتیک های زیادی برای رسیدن به گل امتحان کردیم اما در ضربه آخر ناموفق بودیم و نتوانستیم فرصت‌های بیشتری بسازیم.

کوپر در ادامه از فدراسیون سوریه و رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: حمایت رسانه و فدراسیون سوریه نقش مهمی در عملکرد تیم در جام ملت ها داشت. من هفته آینده در خصوص ادامه همکاری با این تیم صحبت خواهم کرد. در آن جلسه مشخص خواهد شد که من می مانم یا با تیم ملی سوریه قطع همکاری خواهم کرد.

سرمربی سوریه درباره راز درخشش این تیم در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: هیچ رازی در کار نیست؛ به‌جز تلاش زیاد. همه اعضای تیم ملی برای بالا بردن پرچم سوریه تلاش کردند و حالا چنین تیمی ساخته‌ایم. بازیکنان ما بسیار متواضع بودند و من از داشتن آنها خوشحال و راضی هستم. به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

کوپر در پایان گفت: من از مردم سوریه می خوام همچنان از این تیم حمایت کنید و صبر داشته باشند. این تیم با گذشته بسیار متفاوت و باید بگویم که تیم جدیدی متولد شده است. در آینده نیز خون تازه‌ای به رگ‌های فوتبال سوریه تزریق خواهد شد. من می خواهم کارهای بیشتری را برای مردم سوریه انجام دهم و موفقیت‌های بیشتری در پیش است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      کاش ایشون سرمربی تیم ملی میشد نه امیر مافیای کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج