adexo3
۱۳۹۴۸۹۲
۳ نظر
۶۴۲
۳ نظر
۶۴۲
پ

شهادت فرمانده یگان امداد شیراز حین ماموریت

در حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به سرتیپ دوم کوروش بازیار برخورد و وی را به شدت مجروح می‌کند و متواری می‌شود. سرتیپ دوم کوروش بازیار به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت فرمانده یگان امداد شیراز در بامداد امروز خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: ‌در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین قاچاقچیان کالا، ساعت ۴ صبح امروز هفدهم بهمن‌ماه واحدهای گشت انتظامی به سرپرستی سرتیپ دوم کوروش بازیار، فرمانده یگان‌امداد شیراز، حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی (کمربندی) به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و دستور ایست می‌دهد که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

براساس این گزارش، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و وانت نیسان را متوقف می‌کنند که در حین بازرسی از خودرو ناگهان یک سواری پژو پارس که اسکورت محموله بوده با سرعت زیاد و به صورت عمدی به سرتیپ دوم کوروش بازیار برخورد و وی را به شدت مجروح می‌کند و متواری می‌شود.

گفتنی است سرتیپ دوم بازیار سریعا به مرکز درمانی اعزام و اقدامات درمانی توسط کادر درمان انجام که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      روحش شاد نمیدونم چرا راحت آدم می کشند چه دلی دارن بی رحم ها سنگدل ها

    • فرج الله کرمی

      روحش شاد اینان برای امنیت ما کشته می‌شوند لااقل انسان باشیم و قدر دان از خود گذشتگی شأن باشیم چون همه خانواده دارند فرزند دارند این هم دستمزد شأن خدا رحمت کند این پدر خانواده را صلوات

    • ناشناس

      روحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج