۱۵۱۱۱۷۹
۱ نظر
۷۵۳
۱ نظر
۷۵۳
پ

عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر

عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر؛ گرچه خلبانان مقصر هیچ تاخیری نیستند اما یک عذرخواهی این چنینی می‌تواند تا حدی عصبانیت مسافرین را کاهش داد که امیدواریم این فرهنگ بین مدیران ایرلاین‌ها نیز نهادینه شود

برترین‌ها: عذرخواهی خلبان ایرانی از مسافرین بدلیل تاخیر؛ گرچه خلبانان مقصر هیچ تاخیری نیستند اما یک عذرخواهی این چنینی می‌تواند تا حدی عصبانیت مسافرین را کاهش داد که امیدواریم این فرهنگ بین مدیران ایرلاین‌ها نیز نهادینه شود

چنین رفتارهایی نشان از بلوغ حرفه‌ای و احترام به شأن مسافر دارد؛ فرهنگی که اگر در تمام بخش‌های حمل‌ونقل و خدمات عمومی گسترش یابد، نه‌تنها رضایت مردم را افزایش می‌دهد، بلکه احساس مسئولیت اجتماعی را نیز تقویت می‌کند. گاهی یک جمله ساده اما انسانی، از صدها توضیح فنی مؤثرتر است.

پخش-نشدن-ویدئو

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • حمید

    آفرین بر این خلبان

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج