احتمال ترک مذاکرات از سوی ایران بعد از تهدید ترامپ
هیئت مذاکرهکننده ایرانی اعتراض خود را به طرف آمریکایی اعلام کرده و اکنون در حال بررسی گزینههای پاسخ مناسب به تهدیدات لفظی اخیر دونالد ترامپ است.
تسنیم نوشت: هیئت مذاکرهکننده ایرانی اعتراض خود را به طرف آمریکایی اعلام کرده و اکنون در حال بررسی گزینههای پاسخ مناسب به تهدیدات لفظی اخیر دونالد ترامپ است.
بر اساس بند ۱ تفاهمنامه، هرگونه تهدید، نقض فاحش تفاهمنامه است.
خبرنگار صداسیما در سوئیس نیز گفت: هیئت ایرانی درحال مشورت هستند و فعلا معلوم نیست که به اتاق مذاکره برمیگردند یا نه.
ارسال نظر