۱۵۹۹۸۴۳
۱۲ نظر
۳۱۱۷
۱۲ نظر
۳۱۱۷
پ

میثاقی بعد از مساوی با بلژیک از خود بی‌خود شد!

در برنامه تلویزیونی پس از تساوی تیم‌های ایران و بلژیک، محمدحسین میثاقی با واکنشی بسیار هیجانی روی آنتن ظاهر شد.

برترین‌ها: در برنامه تلویزیونی پس از تساوی تیم‌های ایران و بلژیک، محمدحسین میثاقی با واکنشی بسیار هیجانی روی آنتن ظاهر شد. او که به شدت تحت تأثیر جریان بازی و نتیجه قرار گرفته بود، با لحنی پرحرارت درباره عملکرد تیم‌ها صحبت کرد.

این واکنش پرانرژی او در لحظه‌های بعدی برنامه نیز ادامه داشت و باعث شد فضای برنامه از حالت عادی خارج شده و به شکل قابل توجهی شلوغ دنبال شود.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    نتیجه خوبی بود دیگه... بلژیک یکی از ده تیم برتر دنیاست... برترینها چقدر حسودی

  • ناشناس

    شلوغ بازی الکی گزارشگر هم فقط الکی دادبیداد میکرد

  • ناشناس

    بازی افتضاح ایران چی داشت هیجان داشته باشه

  • ناشناس

    تیم ده نفره رو نمی تونن ببرن بچه های دبیرستان از تیم ملی بهتر بازی میکنن

  • ناشناس

    بهشون گفتن روی انتن شلوغ بازی کنید فوتبال که بلد نیستن

  • ناشناس

    ۸۵ درصد توپ دستعاتریش بود

  • ناشناس

    خرس وسطی بود همه بازی دست بلژیک بود

  • ناشناس

    از اول بازی تا آخرش بلژیک حمله کرد

  • ناشناس

    اون‌اقایی که از باخت به ارژانتین حماسه میساخت کجاست؟

  • ناشناس

    شما عملکرد تیم ملی رو ول کردین چسبیدین به میثاقی
    میثاقی حق داشت ... وقتی قبل بازی از کارشناس میپرسه، کارشناس میگه 2-0 برای بلژیک، وقتی تیم نمیبازه، حق داره از خود بیخود بشه ...
    چیزی که معلومه شماها رو بدجور سوزنده که چنین مطالب زرد و سطح پایینی رو کار میکنید ... تیمی که با چنین شرایط افتضاحی، از نظر بازی تدارکاتی، جنگ، رفت و آمد طولانی به محل بازی از تیم رنک 10 امتیاز میگیره شاهکار کرده
    البته اینا برا شماها که از پیروزی و پیشرفت ایران ناراحت میشید اصلا اهمیت نداره ...اون از عنوان مطلبی که در مورد بازی زدید (ایران از بلژیک امتیاز گرفت ... همین؟ یعنی اوج احساساتتون نسبت به تیم ملی کشورتون همینه؟ حالا اگه بلژیک برده بود پاره میکردید خودتونو) اینم ازین مطلب مسخرتون ... فقط چرت و پرت کار کردن و لجن پراکنی برا شماها ارزش داره ... والسلام

  • ناشناس

    عادل گزارش کرده برنامه خودش یادمون نبود اونجا ببینیم حیف صدای عادل نبود گزارشگر همش زر زد سرمون درد گرفت این دلقکم جاشو گرفته بازی در میاره

  • ناشناس

    چقدر تو چندشی به بچه ات رحم کن که بعداً سرش پایین میفته

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج