عذرخواهی مجری تلویزیون به خاطر کندی اینترنت سوئیس!
اسدالله امرایی (روزنامهنگار) در توئیتی درباره یک اتفاق عجیب در پخش زنده شبکه خبر صداوسیما نوشت.
برترینها: اسدالله امرایی (روزنامهنگار) در توئیتی درباره یک اتفاق عجیب در پخش زنده شبکه خبر صداوسیما نوشت.
او در این باره نوشت: مجری خبر شبکه یک با خانم خبرنگار اعزامی به ژنو صحبت میکند تا از آخرین اخبار جا نمانیم؛ کلی طول میکشد که ارتباط ویدیویی نه، عکسی-صوتی برقرار شود؛ چند بار هم صدا قطع میشود؛ مجری عذرخواهی میکند که سرعت اینترنت سوئیس پایین است!!! به این سوی چراغ!

نظر کاربران
صدا و سیما تا دیروز پیگیر و شاکی بود که چرا اینترنت (فیلترنت) رو وصل کردید، حالا به اینترنت یه کشور دیگه ایراد میگیره.
وقاحت هم حدی داره
خفه بابا دختر زشت
😂😂😂
اگر بهتون اجازه میدن یه چرخی تو سوئیس بزن