۱۵۹۹۹۰۸
۱۶ نظر
۵۶۲۰
۱۶ نظر
۵۶۲۰
پ

بازنشستگان تامین اجتماعی: افزایش حقوق ناقص اجرا شد

جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی با ثبت پویشی از روند پرداخت‌های جدید انتقاد و اعلام کردند که «افزایش حقوق مصوب به‌صورت کامل اجرا نشده و با وجود وعدهٔ افزایش و همسان‌سازی، مبالغ واریزی کمتر از انتظار بوده است».

خبرگزاری فارس: جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی با ثبت پویشی  از روند پرداخت‌های جدید انتقاد و اعلام کردند که «افزایش حقوق مصوب به‌صورت کامل اجرا نشده و با وجود وعدهٔ افزایش و همسان‌سازی، مبالغ واریزی کمتر از انتظار بوده است»؛ موضوعی که به گفته آنان نیازمند شفاف‌سازی فوری از سوی مسئولان است.

ae2fab0fZTp3ZWJwfGY6L2ZpbGVzL2ZhL25ld3MvMTQwNC8yLzE0LzI3OTQzMDVfMzU5LmpwZ3xmdWk6Mjc0NjY0M3xsOmZhfHY6MQ

در متن این پویش آمده: براساس اعلام اولیهٔ مسئولان، مقرر شده بود حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران با حداقل ۶۰ درصد افزایش سالانه مصوب پرداخت شود. همچنین اجرای مرحلهٔ سوم طرح همسان‌سازی هم در دستور کار قرار داشت که می‌توانست منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی حقوق‌ها شود.

اما پس‌از گذشت حدود ۳ ماه از سال و پرداخت حقوق‌ها بر مبنای پارسال، واریزی‌های جدید انجام شده که براساس گزارش‌ها، میزان افزایش اعمال‌شده در برخی موارد حداکثر حدود ۴۵ درصد بوده و با ارقام اعلام‌شدهٔ اولیه همخوانی کامل ندارد.

محتوای حمایت شده

نظر کاربران

  • ناشناس

    همه بازنشستگان و مستمری بگیران اعتراض دارنند همیشه حقضون داده نشده و بهشون اجحاف شده

  • ناشناس

    به ما بازنشستگان دولت صندوق کشوری ، 20 درصد اضافه کردن که مثل گوشت سگ جلومون پرت کردن.
    پرداختهای تامین اجتماعی همیشه دو تا سه برابر صندوق کشوری بوده

    پاسخ ها

    • حسن

      با مدرک و قانون از حق خودت دفاع کن نه این که بقیه رو بزاری زیر پا که خودت بری بالا

    • ناشناس

      طبق اعلام تامین اجتماعی ۷۵ درصد بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن یعنی زیر ۲۲ میلیون ،،،حقوق من ومادرم ۲۱ میلیون بودالان با متناسب سازی شده ۲۸ میلیون که ۳ میلیون برای حق عائله مندی و۷۱۶ هزار تومان کم کردن شده ۲۵ میلیون، مرحوم پدرم ۲۸ سال بیمه پرداخت کرده بود

    • ناشناس

      بیا حقوقمونو عوض کنیم

  • حمید لاریجانی

    با سلام ترو بخدا به آقای سالاری بگید شما قسط کرایه خونه بدهی به مغازه دار هزینه درمان ودارو و معيشت نداری امروز اول تیر است ما هنوز حقوق نگرفتیم تاخیر در پرداخت و جرایم قسط ما را شما پرداخت می‌کنید واقعا براتون آرزوی صبوری بیشتر دارم آقای رئیس

  • حسینی

    باسلام. افزایش حقوق ،فقط به بند اول حکم (یعنی به مبلغ پایه حقوق)اضافه شده،وسایراحکام ،یعنی حق مسکن،حق اولاد،حق همسر ،وسایر بندهای حکم ،هیچ درصدی اضافه نشده است.وبااین تورم ۴۰۰ درصدی،اجاره مسکن،هزینه ایاب ذهاب،وغیره ،با فریب بازنشستگان ،که گفته میشود ۶۰ درصد افزایش بوده،که این فریبکاری فقط توهین به شعور بازنشستگان میباشد.

  • بازمانده مستمری ب

    حقوق خرداد ماه ۱۴۰۵بعدازمدتهاواریزشد،ولی با مبلغی که بایدواریزبشودتفاوت داشت وعملامبلغ ۴۰۰۰۰۰۰تومان کمترازمبلغی که ذکرشده بودوضمنا مبلغی بابت متناسب سازی واریز نشده خواهشاً به اعتراض بنده رسیدگی شود خیلی گرفتاری دارم

  • رضا

    امروز یکم تیر و پایان وقت اداری حقوق بازنشستگی حروف ن وم واریز نشده

  • کارمند تامین اجتم

    بازماندگان تامین اجتماعی،حق عائله مندی و ۷۱۶ هزارتومان برخلاف قانون قطع شده ،به دیوان عدالت اداری شکایت کنید این مزایا ،مکتسبه محسوب میشن یعنی مدتی طولانی پرداخت شدن وجز حقوق بازماندگان محسوب میشه، تامین اجتماعی از بی اطلاع بازماندگان سواستفاده کرده ومزایا رو برخلاف قانون تامین اجتماعی قطع کرده، فقط کافیه به دیوان عدالت اداری شکایت کنید دوباره حق عائله مندی و۷۱۶ برقرار میشه

  • این مسولین هیچ خدمتی به مردم نکردن و نمیکنن و ظلم بزرگی در حق بازنشستگان تامین اجتماعی میکنن ، خدا ازشون نگذره

  • محمد

    اصلا درک نمی کنید ماچطور زندگی می کنیم ایثار گری دارم مستاجر م حقوقم به اندازه اجاره است ازدزفول

  • ناشناس

    من ۳روز در پرداخت بیمه تاخیر داشتم جریمه ازم گرفتن.
    حالا سه ماه خودشون تاخیر دارن.....

  • مهران

    قرار بود مستمری تامین اجتماعی غیر حداقل بگیر ۴۵ درصد بعلاوه مبلغ ثابت یک ملیون و پانصد هزار تومان اضافه شود. اما فقط ۲۵ درصد اضافه شده. اونم با تاخیر. معوقات فروردین و اردیبهشت هم که معلوم نیست کی پرداخت بشه
    خدا نگذره ازتون.

  • یحیی عربی لارهنگ

    بعد سه ماه با کلی وعده و منت وضع پرداختی ها اصلا مشخص نیست و فیش حقوقی هم قابل رویت نیست تا کسی سر درنیاره چی به چیه

  • سلمانی

    سلام ما که مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم بااین تورم حقوق ها مثل سال‌های قبل به حقوق اضافه کردند مسولین به فکر مردم نیستن با این گرونی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج