نوحه کاملا سیاسی و معنادار در مراسم شب تاسوعا
در جریان برگزاری مراسم سوگواری شب تاسوعا در تجمعات شبانه از یک نوحه تازه پیرامون تفاهمنامه اخیر رونمایی شد.
کارانیوز: در جریان برگزاری مراسم سوگواری شب تاسوعا در تجمعات شبانه از یک نوحه تازه پیرامون تفاهمنامه اخیر رونمایی شد.
در بخشی از این نوحه آمده است: مثل رهبر ما مخالف با تفاهمنامهایم!
نظر کاربران
باز ساز مخالف شروع شد!!
کاری کنید امام حسین هم از ما بگیرید..... برید لب مرزها شما که اینقدر اماده اید... تهران چکار میکنید... 🖤
پاسخ ها
امام حسین بخاطر سیاست رفت به جدال کفر و شهید شد، اصل شهادت امام حسین بخاطر سیاست بود، اصل ماجرای ائمه از بدو اسلام بخاطر سیاست بود، چجوری میگید حسین بعد میگید سیاست چه ربطی به دین داره، مطالعه کنید، فکر کنید، کتب نویسنده های غربی رو بخونید ببینید امام حسین باذسیاست رو چطور تفسیر میکنن، اونا که دیگه طرفدار ج ا نیستن که.
تهران پایتخت غربگداها
شغل من درآوردی مداحی
عزاداری فقط مردم یزد...
درد و بلاشون بخوره تو سر تک تکتون
بجاش موافق با جنگ و کشتار و ویرانی تا ابدیم . میشه این دیگه
مرگ بر کل کره زمین با تموم موجودات زنده اش بغیر از خودمون و چین جون و روسیه جون . نیم قرنه داریم با این شعار میریم جلو تا رسیدیم به ماشین داخلی 3 میلیاردی و یک پرس غذا 2 میلیون . همه مفلوک و بدبخت
داریم از گرونی میمیرم اینارو باش ناموسا
برید لبنان بجنگید
طرف نوشته کاری کنید که امام حسین هم از ما بگیرید !!! خواهر من راه امام حسین مهمه نه مصیبت سرایی بی فایده...هدف امام حسین همین بود..اگر نمی دانی و می گویی که حداقل اهداف مولی امام حسین را بخوان و اگر میدانی و از باب سیاسی می گویی که خدا از سر تقصیرات شما نگذرد
اینها دروغ میگن ومتاسفانه هدایت شده هستند، حالا مثلا اگر شهیدان بزرگواری مثل شهید سلیمانی، حاجی زاده و..... زنده بودند وبه جای عبدالهی، فرمانده محترم فعلی سپاه و..... در شورای امنیت ملی بودند این قوم لجوج چیز دیگری میگفتند!!!!
مخالفی بزن به چاک
غزه و لبنان و عراق
البته اگه راهت بدن
برید لبنان نوحه خونی کنید وبجنگید . ملت گرسنه وبیکار و بی پول هستند .
عجب دو دستگی بین مردم پیش اومده معلوم نیست کی راست میگه