۱۶۰۰۲۲۲
۱۵ نظر
۴۶۶۹
۱۵ نظر
۴۶۶۹
پ

نوحه کاملا سیاسی و معنادار در مراسم شب تاسوعا

در جریان برگزاری مراسم سوگواری شب تاسوعا در تجمعات شبانه از یک نوحه تازه پیرامون تفاهم‌نامه اخیر رونمایی شد.

کارانیوز: در جریان برگزاری مراسم سوگواری شب تاسوعا در تجمعات شبانه از یک نوحه تازه پیرامون تفاهم‌نامه اخیر رونمایی شد.

در بخشی از این نوحه آمده است: مثل رهبر ما مخالف با تفاهم‌نامه‌ایم!


محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    باز ساز مخالف شروع شد!!

  • زیبا

    کاری کنید امام حسین هم از ما بگیرید.....‌ برید لب مرزها شما که اینقدر اماده اید... تهران چکار میکنید... 🖤

    پاسخ ها

    • REAL MADRID135

      امام حسین بخاطر سیاست رفت به جدال کفر و شهید شد، اصل شهادت امام حسین بخاطر سیاست بود، اصل ماجرای ائمه از بدو اسلام بخاطر سیاست بود، چجوری میگید حسین بعد میگید سیاست چه ربطی به دین داره، مطالعه کنید، فکر کنید، کتب نویسنده های غربی رو بخونید ببینید امام حسین باذسیاست رو چطور تفسیر میکنن، اونا که دیگه طرفدار ج ا نیستن که.

    • ناشناس

      تهران پایتخت غربگداها

  • ناشناس

    شغل من درآوردی مداحی

  • ناشناس

    عزاداری فقط مردم یزد...
    درد و بلاشون بخوره تو سر تک تکتون

  • ناشناس

    بجاش موافق با جنگ و کشتار و ویرانی تا ابدیم . میشه این دیگه

  • ناشناس

    مرگ بر کل کره زمین با تموم موجودات زنده اش بغیر از خودمون و چین جون و روسیه جون . نیم قرنه داریم با این شعار میریم جلو تا رسیدیم به ماشین داخلی 3 میلیاردی و یک پرس غذا 2 میلیون . همه مفلوک و بدبخت

  • ناشناس

    داریم از گرونی میمیرم اینارو باش ناموسا

  • ناشناس

    برید لبنان بجنگید

  • محمود

    طرف نوشته کاری کنید که امام حسین هم از ما بگیرید !!! خواهر من راه امام حسین مهمه نه مصیبت سرایی بی فایده...هدف امام حسین همین بود..اگر نمی دانی و می گویی که حداقل اهداف مولی امام حسین را بخوان و اگر میدانی و از باب سیاسی می گویی که خدا از سر تقصیرات شما نگذرد

  • مرادبیگ

    اینها دروغ میگن ومتاسفانه هدایت ‌شده هستند، حالا مثلا اگر شهیدان بزرگواری مثل شهید سلیمانی، حاجی زاده و..... زنده بودند وبه جای عبدالهی، فرمانده محترم فعلی سپاه و..... در شورای امنیت ملی بودند این قوم لجوج چیز دیگری می‌گفتند!!!!

  • یزدان

    مخالفی بزن به چاک
    غزه و لبنان و عراق
    البته اگه راهت بدن

  • ناشناس

    برید لبنان نوحه خونی کنید وبجنگید . ملت گرسنه وبیکار و بی پول هستند .

  • ناشناس

    عجب دو دستگی بین مردم پیش اومده معلوم نیست کی راست میگه

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج