۱۶۰۰۲۳۰
۴۳ نظر
۶۲۸۰
۴۳ نظر
۶۲۸۰
پ

اظهارات همتی، کفر مجری شبکه دو را درآورد

یکی از مجریان شبکه دوی سیما در واکنش به اظهارات اخیر عبدالناصر همتی درباره واردات کالاهای آمریکایی، انتقادات تندی مطرح کرد.

برترین‌ها: یکی از مجریان شبکه دوی سیما در واکنش به اظهارات اخیر عبدالناصر همتی درباره واردات کالاهای آمریکایی، انتقادات تندی مطرح کرد.

او با اشاره به سخنان همتی مبنی بر اینکه «اگر محصول آمریکایی کیفیت خوبی داشته باشد، آن را می‌خریم»، گفت: «این حرف یعنی چه؟ یک کم به شما بر بخوره؟»

این مجری همچنین افزود: «کاش قبل از جلسه تفاهم‌نامه، سری به گلزار شهدای میناب می‌زدید.»


 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    اگه جنس امریکایی بیاد اولین نفرات از صداوسیما واسه خریدش صف میکشن 😂نمونه اش آیفون …

  • وطن

    آب بریز اونجات که می سوزه
    تو نوچه جلیلی هستی حرف نزن

  • ناشناس

    پول نفت ناشی از لغو تحریم باید بابت خرید از آمریکا خرج بشه. خری یا خودتو به خریت زدی؟
    تو کس هستس که برای تصمیم شعام ،‌حریف طلبی میکنی.
    خاک بر سر رسانه ای که به تصمیمات شعام با یک مجری که در حد و اندذازه شعام نیست ، قلدر بازی در میاره.

  • بی نام

    این مردک چکاره مملکت است که اینطور صحبت میکند .!!!!

  • بی نام

    مگه کشور صاحب نداره که هر کس میرسه اظهار نظر میکنه ؟

  • ناشناس

    مجری کیه؟ همتی کیه؟
    همتی وزیر برکنار شده ی همین مجلس بخاطر افزایش بی رویه ارزش دلار و بی ارزشی ریال.
    حالا شده همه کاره اقتصاد مملکت.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    دوره تون تموم شد...برودی رییس سینا و صدا هم عوض میشه

  • ناشناس

    مجری درست میگه از دلال اماراتی بخرید یکم پول گیر برادران اماراتی بیاد

  • ناشناس

    درسته که امریکا جنایت بزرگی در مورد مدرسه میناب انجام داده یا عمد یا غیر عمد .ولی بلاخره تا ابد که نباید ارتباط با امریکا قطع باشه .هر جنگی بلاخره یه روزی به صلح باید برسه .شما مجری کاسه داغتر از اش نشو .پیشرفت مملکت رو باید مسولین مد نظر قرار بدن .نه حرفهای مجری که برا بقای خودش در سیما مثلا دلسوزی میکنه .

  • ناشناس

    آخه این مجری آشغال خوره، محصول بدبخور نمیخوره!

  • ناشناس

    چه ربطی دارد چرا مغلطه میکنید؟!یعنی اگر یمن یا فلسطین محصول بدی را تولید کردند ملت باید بخورند چون آنها دوست ایرانند و آمریکا بهترین محصول را ملت نباید بخورند؟!چرا امر بهتون مشابه شده که شما عقل کل هستید؟!

  • علی

    کاش فقط میناب بود خون رهبر شهید و خانواده اش و کلی فرماندهان سپاه

  • ناشناس

    کاملا حق با مجری است.آقای همتی جنگ را نمیشود فقط با دودوتا چهارتا مدیریت کرد.اینطور باشد نهایتا میرسید به منطق محمدرضا پهلوی که فلان جا را بدهیم برود ضررش کمتر است.که نفت چندانی ندارد! بعد از چند سال نفت بیشتری هم اکتشاف میشود و میفهمید که اگر همان جا بود مدیریت و حاکمیت شما بر خلیج فارس بیشتر میبود .اصول یعنی این

    پاسخ ها

    • ناشناس

      باش

  • ناشناس

    برو بابا تو هم بهت زیادی میدون دادند. ریش و پشمت خیلی درست و حسابیه... آمریکا برای افکار داخلیش برای پایان هر جنگی زر زر زیاد میزنه...بعد از پایان این ماجراها کلی توریست آمریکایی و اروپایی میان ایران برای دیدن این ملت شجاع و غیر قابل شکست ...

  • ناشناس

    شما شکمت سیره، مفت خوردی عادت کردی فکر مردم باش زبونت هم ببند.

  • زاپاس

    مجری درپیتی مزدور...........‌حرف درست رو قبول کن

  • ناشناس

    من بل حرفهای همتی مخالفم چون آمریکا باید پول ایران و پس بده نه اینکه جای پول محصولات کشاورزی خودش و جای پول بده ، آمریکا کماکان داره اختلال تو نظام مالی ایران به وجود میاره

  • امید

    اره تو که به هیچ جات برنمی خوره. حرف مفت میزنی حقوق میگیری اره مردم گرسنه اند بیا برو ببین مردم خوش شانس حداکثر با 150 دلار در ماه زندگی میکنن یعنی 23 میلیون خیلی ها که همان را هم ندارند. توی مجری که حقوق چند ده میلیونی میگیری باید رگ ات بلند بشه چون صدا و سیما بودجه انچنانی داره برایذحرف مفت زدن به شما حقوق میدن. بیا برو رگ گردن ات و ببر جلوی آیینه ببین پول چی میبری تو زندگی ات

  • ناشناس

    نگران نباش منظورش گرسنگي تو و خانواده و دوستان نیست.
    منظورش ما مردم عادی هست که مصرف مواد غذایی و تفریح مون به یک سوم و شاید بیشتر رسیده. نه میتونیم بریم مسافرت نه میتونیم یک رستوران بریم و نه میتونیم حق مريض شدن داشته باشیم و نه میتونیم...

  • بي نام

    چيكار كنن؟ شما مسووليتي نداري و أين حرفا رو ميزني، بله مردم گرسنن، واقعيت تلخه، هيچکس از أمريكا خوشش نميايد ولي چه كار ميشه كرد، بهتر است بجاي أين حرفها احساسي راهكار درست ارايه ىديد اگه راهكاىي داشته باشبد

  • محمد

    بقیه بچه های میناب ب غذا نیاز دارند ما هم داغ داریم هنوز آیا به میناب سفر داشته ای تا حالا سیاست بلد نباشیم بازم گرفتاریم کمتر ب طبل جنگ بکوبیذ

  • زیبا

    تو جنس چینی بخر...‌ همه سیاستمدار شدن....🖤روح شهدای میناب دختران عزیزم شاد🖤 ۱۸ و ۱۹ دیماه یادشان گرامی🖤

  • ناشناس

    نظرات قابل احترام و توجه و نقد هستند، اما مهمترین مورد امنیت ملی ایران، استقلال سرزمینی، معیشت، درمان، تحصیل مردم ایران، و پیشرفت کشور هست. به هر طریقی این امر حاصل بشه باید مورد تایید و حمایت همه ملت ایران باشه.

  • ناشناس

    آقای مجری چون واقعیت رو به روتون آورده بهتون برخورده؟ نمیدونی مردم گرسنه ان با خودتو زدی به اون راه؟ بعد از مزار شهدای میناب یک سر هم به سیستان بلوچستان نه بلکه به پرند اطراف تهران فاز ۶ بزن تا گرسنگی رو به چشم ببینی

    پاسخ ها

    • ناشناس

      چقدر بیفکر هستید پول خود ما است از فروش نفت ما که طرف میخواهد پول را بخورد و هم قیمت جنس خودش را بفروشد که سر این قیمت مطمئن باشید کلی از پول باطل میشود.این پول باید صرف خرید کالای اساسی ترمثل مواد اولیه دارو و قطعات فنی خاص بشود نه این که منتی سر ما بگذارد که بهشان غذا دادم.مردم گرسنه اند؟اصلا اینطور نیست. واردات گندم ونهاده هم اگر نیاز است از هرجای دیگر وارد میشود.همانجایی که قبل از این هم واردات داشتیم.نه اینکه برای محصولات خود مشتری جدیدی ایجاد کند

  • ناشناس

    یکی از طرفداران کالاهای آمریکایی هم از این اظهارنظر آقای همتی خوشش نیومد،دولتی ها باید بیشتر دقت کنن

  • ناشناس

    خداوکیلی دقیقا درست گفته است.

  • ناشناس

    خب درست گفته
    تا كي دشمني ؟؟؟؟؟
    بزاريد ملت تصميم بگيرن
    محصولات امريكايي خيلي هم خوبه وارد كنيد
    بسه اين همه كينه بالاخره يه روزي بايد اين كينه رو بزاريد كنار
    تو مجري هستي و نخ نماينده مردم لطفا خفه شو

  • محمد

    آقای مجری بی سواد ، اگر یکی از عزیزانت بیماری سخت میداشت و توی کشور دنبال داروی خاص می گشتی و گیرت نمیومد و مجبور می شدی داروی فاسد شده خارجی را حتی از افغانستان با صد برابر قیمت گیر بیاری، اون موقع اینطور راحت رجز خوانی نمی کردی و حتی استقبال می کردی از اینکه پنجره واردات هر نوع کالای با کیفیتی به کشورت باز بشه.

  • ناشناس

    جناب مجری میلی شهدا متعلق به تمام این مردمن پس اونا رو برای خودت مصادره نکن . ایکاش خودت سری به داخل زتدگی مردم میزدی تا سفره ها و شکمهای خالیشون رو ببینی بلکه از شرم آب بشی . خودت که برای شعاردادن تو این برنامه ها نجومی حقوق میگیری

  • ناشناس

    صدا و سیمای میلی کانون التهاب آفرینی و بحران سازی تندروهاست که باید قطعا دچار بازنگری از پایین تا رییسش بشه

  • ناشناس

    آخه بیشعور اگه غیر از این باشه دارایی‌های بلوکه شده رو پس ندن چی؟
    کار اونا اشتباه... ملت تا کی باید عذاب بکشن؟

  • دانیال

    فشار نخور، بدترشم تو راهه

  • وفاق میلی

    مردک مثل اینکه نون صدا و سیما حسابی تو گلوت گیره کرده
    بزارید حداقل با سویا و ذرت و اگه شایعه نباشه دارو یه مقدار به مردم رسیدگی بشه حداقل به بیمارها رسیدگی بشه
    اگه پول نقد بیا که مال مردم نیست

  • بی نام

    آقای مجری اینقدر کاسه از آش داغتر نباش باهمین حرفها پدر مردم رو در آوردید؟

  • احمد

    حجم گستردگی بی سوادی و بی حیایی، خوب دلار هم آمریکایی هست از آن استفاده نکنید، ایضا هواپیما و تجهیزات پزشکی و..

  • ناشناس

    خدا خیرت بده اقای ازادی

  • ناشناس

    خفه بابا

  • ناشناس

    کاسبان تحریم مثل علف هرز همه جا رشد کرده اند

  • ناشناس

    صدا و سیما نیست که چاله میدان شده است مجری بیسواد ،سخیف ،بی کفایت و نادان

  • ناشناس

    آخه اسکول خودت میری خونه می شینی دو تا مرغ درسته بریون کوفت میکنی هیچ خبر داری مردم نون رو دیگه بزور میخرن . گندم وارد نشه تا نون برسه دونه ای 30 هزار تومن اما تو حیف نون خوراک گوشتت براه

  • ناشناس

    حالا وایسین ببینین ته رفاقت با آمریکا به کجا کشیده میشه
    چند بار باید ضرر ببینین تا متوجه بشین

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج