حسن عباسی: از گندم واشنگتن نخواهید خورد!
حسن عباسی، سخنران پرحاشیه جریان تندرو با انتشار این استوری به تیم مذاکرهکننده در ژنو کنایه زد.
دیدهبان ایران: حسن عباسی، سخنران پرحاشیه جریان تندرو با انتشار این استوری به تیم مذاکرهکننده در ژنو کنایه زد.
او در این استوری با کنایه به تیم مذاکرهکننده نوشت: از گندم واشنگتن نخواهید خورد!

نظر کاربران
خدا تو و پدر و مادرت را بیامرزه ..با شرف با ناموس...
مرتیکه وراج جمع کن
گندمچه از روسیه وارد بشه چه چین چه هند چه اکراین یا امریکا همش از بلاد کفر اومده هبچ کدومشم عاشق چشم وابروی ملت ایراننیستن
نونت تو همینچرندیاته
پاسخ ها
ولی روسیه و چین مانند امریک با ما دشمنی نکردند و به کشور ما حمله نکردند.جنگ ما با روسیه تزاری بود که دورانش خیلی وقته به سر آمده.قرار نیست پول ما به نفع امریک مصادره شود و در عوض کمی غلات بدهند
وای عباس اقا نه به دار نه به بار....🖤
ما که در تولید گندم خودکفا هستیم ؟! چه احتیاجی به گندم دیگران داریم
چه جالب.
استثناسا برای اولین بار باهاش موافقم ایران نیاز به پول و منابع مالی خودش داره نه غلات آمریکا
ما میخچریم ی لیوان اب هم روش
تو نخور آقا جان تو برو موشک بخور ! یه عمر امثال این نمیذارن در صلح زندگی کنیم ! امتیازم خواستن باید بدید فقط برای اینکه مردم چند روز توی صلح و رفاه زندگی کنن
به کوری چشم تو و دوستانت نه تنها این گندم را میخوریم بلکه برنج آمریکایی هم خواهیم خورد
تونخور
پوتین معامله گر
این حسن عباسی بعد انتخاب بایدن کفت ترام رفت زبالا دان تاریخ الان کجاست
بیچاره مذاکره کننده ها.معلوم نیست با چن نفر باید بجنگند.با تو با مداح با مجری با تند رو یا با آمریکایی ها
مرد ناحسابی پزشکیان که با تورم جهنمی عین جاروبرقی سفره هامون رو خالی کرده جیکت درنیومد . حالا گفتن کالای اساسی برای مردم گرسنه وارد بشه آسمون رو بزمین میدوزی ؟