لفاظی جدید ترامپ درباره مدرسه شجره طیبه
رئیسجمهور آمریکا درباره حمله به مدرسه شجره طیبه میناب ادعای جدیدی را مطرح کرد.
فرارو: رئیسجمهور آمریکا درباره حمله به مدرسه شجره طیبه میناب ادعای جدیدی را مطرح کرد.

ترامپ در نشست خبری مشترک با دبیرکل ناتو، در پاسخ به سوالی درباره گزارش حمله به مدرسه میناب گفت:من گزارش را ندیدهام. باید منتظر بمانم تا کامل شود.
نمیدانم آیا آنها هرگز میتوانند این مشکل را از نظر اینکه تقصیر چه کسی بوده است، حل کنند یا نه.
موشکهایی در همه جا پرواز میکردند. کسی گفت که موشک ما بوده است. شاید هم بوده، اما من چیزی ندیدهام که مرا به این باور برساند که موشک ما بوده است.
تعداد زیادی موشک دیگر توسط افراد دیگر شلیک شده بود.
نظر کاربران
آره ، اجنه موشک زده بودند . وقیح تر از ترامپ هم هست؟
اگر کار ایران بود ترامپ تا حالا به صراحت میگفت که کار ایران بوده
همین که ترامپ طفره میره و دوپهلو حرف میزنه بخاطر این هست که خودش هم میدونه که کار ایران نبوده و اگر ترامپ به صراحت ایران رو متهم کنه بعدا به ضرر خودش تموم میشه
انتظار دیگری از این حیوان داشتید خباثت اینها را ببینید و باور کنید
ساعات اول جنگ جز آمریکا و اسرائیل کسی موشک شلیک نکرد موشک تاماهاوک وساخت آمریکاست نه اسرائیل ، ایران هم که کلا تاماهاوک نداره
حرام لقمه
هنوز موشكي تو هوا نبود جز موشك امريكا
اولين روز جنگ بود قمار باز اپستين زاده
خدا خودت و خاندانت رو به درد لاعلاج مبتلا كنه الهي امين