روایت علیرضا داودنژاد از حضور گوگوش در مراسم روز عاشورا
علیرضا داودنژاد در روایتی از پشتصحنه فیلم «نازنین» از سکانسی میگوید که قرار بود در روز عاشورا فیلمبرداری شود
برترینها: علیرضا داودنژاد در روایتی از پشتصحنه فیلم «نازنین» از سکانسی میگوید که قرار بود در روز عاشورا فیلمبرداری شود؛ تصمیمی که در ابتدا با مخالفت خودش همراه بود. داودنژاد با اشاره به محبوبیت گسترده گوگوش در آن دوران، توضیح میدهد که نگران واکنش جمعیت و احتمال بروز حادثه برای این ستاره سینما و موسیقی بوده است. با وجود این نگرانیها، فیلمبرداری صحنه موردنظر انجام شد و به گفته او، نتیجه کار به یکی از لحظات مهم و ماندگار فیلم «نازنین» تبدیل شد.
نظر کاربران
اگر گوگوش محبوبت داشته، چرا نگران بوده که مردم او را بکشند؟