ادعای ترامپ درباره نقض آتشبس از سوی ایران!
رئیس جمهوری آمریکا مدعی پرتاب چهار پهپاد به سمت کشتی ها در تنگه هرمز شد و ادعا کرد که ایران آتش بس را نقض کرده است.
ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا مدعی پرتاب چهار پهپاد به سمت کشتی ها در تنگه هرمز شد و ادعا کرد که ایران آتش بس را نقض کرده است. او در توئیتی نوشت:
جمهوری اسلامی ایران حداقل چهار پهپاد تهاجمی یکطرفه را به سمت کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، شلیک کرد
یکی از پهپادها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد
ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتشبس ما است. رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ

ارسال نظر