بیلسا عصبانیتش را بر سر خبرنگاران خالی کرد!
اروگوئه در جام جهانی تنها موفق به کسب دو امتیاز در مرحله گروهی شد، اتفاقی که باعث شد آنها حتی به عنوان تیم سوم هم شانسی برای صعود نداشته باشند.
طرفداری: اروگوئه در جام جهانی تنها موفق به کسب دو امتیاز در مرحله گروهی شد، اتفاقی که باعث شد آنها حتی به عنوان تیم سوم هم شانسی برای صعود نداشته باشند.
بیلسا هم که از حذف زودهنگام تیمش عصبانی بود، در مصاحبه پس از بازی با پرخاشگری به خبرنگاری که منتظر بود تا با او مصاحبه کند، گفت: بجنب، انجامش بده.
سرمربی آرژانتینی در نشست خبری پس از بازی با اسپانیا هم اذعان کرد معتقد است میراثی برای فوتبال اروگوئه به جا نگذاشته است.
ارسال نظر