شد آنچه از آن میترسیدیم؛ در ثانیه پایانی حذف شدیم!
آخرین امید ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی از بین رفت.
برترینها: آخرین امید ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی از بین رفت.

چه تلخ، چه بیرحم و چه دردناک؛ درست در لحظهای که هنوز کورسوی امیدی برای صعود زنده بود، همه چیز فرو ریخت. تیم ملی ایران که با سه تساوی برابر نیوزیلند، بلژیک و مصر چشم به نتایج سایر گروهها دوخته بود، تا آخرین ثانیهها برای معجزه انتظار کشید اما آنچه از آن میترسیدیم، در نهایت اتفاق افتاد.
۹۰ دقیقه پر از استرس، محاسبه و انتظار؛ ۹۰ دقیقهای که هر گل و هر سوت میتوانست سرنوشت ایران را تغییر دهد. اما تساوی الجزایر و اتریش آخرین راه صعود را هم بست تا رویای حضور در مرحله حذفی جام جهانی به پایان برسد.
در لحظاتی امیدوار شدیم، دلها تندتر زد و تصور کردیم درهای صعود هنوز باز است، اما فوتبال گاهی بیرحمتر از آن چیزی است که انتظارش را داریم. حالا ما به خانه برمیگردیم و دیگران جشن صعود میگیرند.
کنگو، سوئد، اکوادور، غنا، بوسنی، الجزایر، پاراگوئه و سنگال به ترتیب هشت تیم برتر سوم صعود کننده به مرحله حذفی جام جهانی هستند.
نظر کاربران
الان میگن کار ترامپ بود
خلایق هر چه لایق
فوتبال مثل زندگی میمونه .... نه با حذف شدن تیم ملی همه چی تموم میشه نا با صعود به مرحله بالاتر همه چی خوب میشد .
حتی تیم نایب قهرمان هم این حس روتجربه میکنه چه بسا سخت تر ....
مهم اینه یاد بگیری ..... درس گرفتن از اتفاقاتی که از سر میگذرونی مهم ترین چیزه
از پنالتی یحیی ( این چه وقت چیپ زدن بود آقای گل محمدی ... ) بازی با آمریکا جام جهانی قبلی - شوت لحظه آخر طارمی جلو اسپانیا و حتی بازی های جام ملتها تیرک جهانبخش جلو قطر - حذف با اون گل زشت تو دوره قبل ترش جلو ژاپن ....
بخش بزرگی از حافظه جمعی ما ایرانیا رو به خودش اختصاص داده ... شاید سپردن سرنوشته صعود یا حذف تیمت به دست دیگر تیم ها هم یکی از همین خاطرات تلخ باشه.
عزت و ذلت دست خداست .... حقیقتا فانتزی ذهنم این بود قلعه نویی بیاد بگه کیروش خیلی مرده ....
به امید روزهای بهتر برای تیم ملی ایران شاید جون تر شاید پویاتر ، این مسیر ادامه داره ... و ما به امید زنده اییم
امروز نیازمند یاری سبزتان هستیم جام ملتها نزدیکه باشد تا حسرتی دوباره نخوریم
تیر 1405