کاربران خارجی هم به بازی اتریش و الجزایر مشکوک شدند!
تساوی پرحاشیه اتریش و الجزایر که به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ منجر شد، واکنشهای گستردهای را در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی به دنبال دارد.
برترینها: تساوی پرحاشیه اتریش و الجزایر که به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ منجر شد، واکنشهای گستردهای را در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی به دنبال دارد. در حالی که روزنامه فرهیختگان از شائبههای مطرحشده درباره این مسابقه نوشته، برخی کاربران خارجی نسبت به شائبههای مطرحشده درباره این مسابقه و روند بازی واکنش نشان دادهاند.

فرهیختگان نوشت: بعد پایان بازی نحس الجزایر و اتریش، ایران حذف شد! نمیتوانیم باور کنیم که این بازی روند طبیعی داشت؛ ما با یک نتیجه دستساز از جام جهانی کنار رفتیم و هضم این اتفاق برایمان سختتر است!
کاربر خارجی در واکنش به بازی الجزایر–اتریش: اگر من ایرانی بودم و این مسابقه را تماشا میکردم، شروع به نوشتن دادخواست میکردم

واکنش اکانت ردیت به مسابقه تعیین کننده الجزایر–اتریش: سرگرمکنندهترین «تبانی» تمام دوران!
گل الجزایر در دقیقه آخر بازی!! باورنکردنیه.
اتریش بازی را 3-3 مساوی میکند در حالی که واقعاً زمانی باقی نمانده!!!
سرگرمکنندهترین تبانی تمام دوران!
الجزایر و اتریش میآیند و میگویند: "هی، ما مساوی میکنیم و اجازه نمیدهیم ایران صعود کند."
این تبانی است. این نقض قوانین ضد انحصار است. پس با این یکی خوش بگذرانید بچهها.

نظر کاربران
اینکه خودمون نتونیم نتیجه بگیریم و تقصیر را بندازیم گردن این و اون درست نیست ایران همه چیز دست خودش بود وقتی سردار ازمون که کنار طارمی خوب جواب میده را نمیبرید جام جهانی وقتی نورالهی را دعوت نمیکنی اقای قلعه نوعی بجاش سعید عظت الهی را فیکس میکنی که کلا دست اوردش گرفتن کارد زرد باشه چرا قائدی را که بازی اول خوب بود را دیگه بهش بازی ندادی پس ببینید مقصر خودمون هستیم بیخودی هم گیر به اتریش و الجزایر هم ندید
نه بابا
دلم با این تیم نبود بر عکس بازی استرالیا وجام جهانی ۹۸
تئوری توطئه
ایرانی همیشه در توهم توطئه