تردد خودروهای پلاک کیش و قشم در این استان آزاد شد
تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم به عنوان مطالبه دیرینه مردم هرمزگان در سراسر استان آغاز شد.
تسنیم: طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر هرمزگان بهصورت رسمی آغاز شد؛ طرحی که پس از سالها انتظار، با هدف تسهیل تردد و تقویت گردشگری و اقتصاد استان وارد مرحله اجرا شده است.

آیین آغاز اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد قشم و کیش در سراسر استان هرمزگان، امروز (7 تیرماه) با حضور استاندار هرمزگان، مدیران عامل سازمانهای مناطق آزاد قشم و کیش و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
ارسال نظر