۳۶۱۴۴۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نان بستنی هایی شبیه نان خامه‌ای

نان بستنی از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. تهیه این بستنی که در ظاهر شبیه نان خامه ای است، بسیار آسان است. حتی می توانید نان را از خامه فرم گرفته پر کنید و نان خامه ای درست کنید.

وب‌سایت آشپزباشی: نان بستنی از مجموعه دستورغذایی های گوردن رمزی است که ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم. تهیه این بستنی که در ظاهر شبیه نان خامه ای است، بسیار آسان است. حتی می توانید نان را از خامه فرم گرفته پر کنید و نان خامه ای درست کنید.

مواد لازم:

بستنی ۳۰۰ گرم
تخم مرغ ۲ عدد
شکر ۱ قاشق غذاخوری
آرد ۶۰ گرم
کره ۵۰ گرم

نان بستنی هایی شبیه نان خامه‌ای

طرز تهیه:

۱- در قابلمه ای روی حرارت ملایم، کره، شکر و نوک انگشت نمک را به همراه ۱۵۰ میلی لیتر آب بریزید و بگذارید تا کره آب شود. حرارت را زیاد کنید تا آب بجوشد. به محض اینکه آب به جوش آمد آرد را یکجا به آن اضافه کنید و سریع مواد را هم بزنید.

۲- مواد را روی حرارت خوب با هم ترکیب کنید، تا خمیری یکدست و براق به دست آید و از کناره های ظرف جدا شود. خمیر را گرد کنید و بگذارید تا کمی خنک شود.

۳- با کمک همزن دستی، قاشق چوبی و یا همزن برقی خمیر را سریع بزنید و کم کم ترکیب تخم مرغ را به آن اضافه کنید. به میزانی تخم مرغ به آن اضافه کنید تا خمیر نرم و کش دار شود و به راحتی از قاشق پایین بریزید. (شاید لازم نشود که از تمامی تخم مرغ استفاده کنید).

۴- فر را با حرارت ۲۲۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. ماسوره ای متوسط در قیف قرار دهید و خمیر را در آن بریزید. در ۲ سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید. خمیر را به سایز گردو قیف بزنید. انگشت خود را خیس کنید و سطح رویی خمیرها را صاف کنید. آن ها را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید تا به رنگ طلایی تیره درآیند و خیلی سفت شوند. آن ها را از فر خارج کنید و به صورت سروته روی توری قرار دهید تا کاملا خنک شوند. می توانید آن ها را تا ۲ روز در ظرفی که هوا نکشد، نگه دارید.

۵- ۳۰دقیقه قبل از استفاده بستنی را از فریزر در یخچال قرار دهید تا کمی نرم شود. بستنی را در قیف بریزید. قیف را با دستمال آشپزخانه نگه دارید و سر قیف را از پایین در نان بزنید و آن را از بستنی پر کنید. سریع کار کنید. تمامی نان ها را به همین روش از بستنی پر کنید. نان ها را در فریزر بگذارید تا بستنی سفت شود. می توانید آن ها را تا ۱ هفته در ظرفی مناسب در فریزر نگه دارید.

نکات:

۱ - تخم مرغ ها را با هم بزنید.

۲- در این دستور از بستنی وانیلی استفاده شده است. می توانید از بستنی با طعم دلخواه استفاده کنید.

۳- به زمانی برای خنک شدن نان ها و سفت شدن بستنی در فریزر نیاز دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج