۱۳۷۳۵۷۴
۷۰۰
۷۰۰
پ

دستگیری مردی که ۲ برادر را عمدا زیرگرفت و کشت

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری فردی که به وسیله خودروی سواری دو برادر را در ۲۴ متری شهید چمران زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان(جنوب غرب استان تهران): ماموران با انجام یک عملیات غافلگیرانه متهم فراری را در شهرستان پردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

دستگیری مردی که ۲ برادر را عمدا زیرگرفت و کشت

سرهنگ مجید عسکری نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال جاری در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری و زیرگرفته شدن دو برادر به وسیله خودروی پژو ۴۰۵ در ۲۴ متری شهید چمران به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان(جنوب غرب استان تهران) با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: مأموران پلیس با حضور در محل حادثه با پیکر خون آلود دو جوان ۲۷ و ۳۱ ساله که به علت زیر گرفته شدن به وسیله خودروی پژو۴۰۵ دچار جراحت شده و روی زمین افتاده بودند، روبه‌رو شدند که این دو جوان زخمی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

اما متاسفانه به‌دلیل شدت جراحت وارده، جان خود را از دست دادند. در همین راستا نیز پرونده‌ای با موضوع قتل عمد تشکیل شده و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم برای عملیات، اظهارکرد: در ادامه ماموران با انجام یک عملیات غافلگیرانه متهم فراری را در شهرستان پردیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را نزاع و درگیری اعلام کرد.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران برای متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج