۱۰۰۰۱۲۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فوت اولین مادر باردار کرونایی در ایرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از فوت یک مادر باردار در حوزه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: اولین مادر باردار مبتلا به ویروس کرونادر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر جان خود را از دست داد.

ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از فوت یک مادر باردار در حوزه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: اولین مادر باردار مبتلا به ویروس کرونادر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر جان خود را از دست داد.

امینی فرد افرود: این مادر باردار ساکن یکی از روستاهای شهرستان دلگان به اسم روستای آذراباد بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان بوده است که درتاریخ ۲۷ اردبیهشت ماه جهت عمل زایمان به بیمارستان ایران مراجعه و نوزاد خود را سالم بدنیا آورد.

وی ادامه داد: سه روز بعد از زایمان با علایم تب و تنگی نفس به بیمارستان ایران مراجعه نموده و پس از انجام تست کرونا مشخص شده است که این مادر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

وی عنوان کرد: این بیمار جهت ادامه درمان در بخش کرونایی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بستری بوده است که متاسفانه در مبارزه با این ویروس کرونا بدن این مادر مقاوم نبوده و این بیمارمتاسفانه ۹ خردادماه جان خود را از دست داد.

همچنین دکتر اردشیر رحیمی رئیس شبکه بهداشت دلگان از اقدامات پیشگیرانه جهت کنترل این بیماری در بین خانواده این مادر باردار خبر داد و گفت: یک تیم بهداشتی جهت تشییع جنازه این بیمار و همچنین جهت گندزدایی و ضدعفونی و گرفتن آزمایش های کرونا به روستای آذر آباد دلگان اعزام شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج