جاباما
۱۰۰۲۲۴۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پمپئو فراخوان جهانی داد

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا روز پنجشنبه بر ادامه تلاش ائتلاف جهانی برای ریشه کن کردن داعش در عراق و سوریه تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا : مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا روز پنجشنبه بر ادامه تلاش ائتلاف جهانی برای ریشه کن کردن داعش در عراق و سوریه تاکید کرد.

پمپئو که امروز (پنجشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس با وزیران کشورهای شرکت کننده در ائتلاف جهانی مبارزه با داعش گفت‌وگو ‌کرده بود، در پیام توییتری نوشت: ما باید همچنان به ریشه‌کن کردن گروه‌ها و شبکه‌های داعش بپردازیم و زمینه ارائه کمک‌های بشردوستانه برای مناطق آزاد شده در عراق و سوریه فراهم کنیم.پمپئو گفت: اقدامات داعش فرقی با ترور ندارد.

وزیر امورخارجه آمریکا در حالی خواهان ادامه تلاش‌ها برای ریشه کن کردن داعش در عراق و سوریه است که «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح عراق سه شنبه این هفته از آغاز عملیات گسترده موسوم به "قهرمانان عراق" برای تعقیب هسته‌های باقیمانده گروه تروریستی داعش در استان‌های صلاح الدین و کرکوک خبر داد.

سخنگوی فرماندهی کل ستاد نیروهای مسلح عراق گزارش داد که با نظارت «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق و ستاد فرماندهی عملیات مشترک، عملیات امنیتی در مناطق جنوب غربی کرکوک در مرز استان‌های صلاح الدین و کرکوک به مساحت ۷۳۸.۵ کیلومتر مربع آغاز شد.

وی افزود، این عملیات با مشارکت لشکر نهم زرهی و تیپ نیروهای ویژه ستاد ارتش و پلیس فدرال و نیروهای لشکر پنجم و مقر نیروهای پلیس فدرال انجام می‌شود.

پیش از این مرحله اول عملیات "ابطال العراق" در مناطق مرزی در استان الانبار با هدف پاکسازی این مناطق از عناصر داعش انجام شده و در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن سال ۹۸) به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم

      حالا ک ایدان تموم کرده داعشو و دیگه نفسای اخرشونو میکشن پمپئو میخواد به اسم خودش ثبتش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج