۱۰۰۲۸۰۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۳۵ خودروی فاقد پلاک در اصفهان کشف شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ۳۵ دستگاه خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در یک پارکینگ در حاشیه کلانشهر اصفهان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان،اکبر عادل‌مرام اظهار داشت: ۳۵ دستگاه خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در یک پارکینگ در حاشیه کلانشهر اصفهان کشف و ضبط شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ارزش ریالی خودروهای مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کرد و اظهار داشت: این خودروها از مدت‌ها قبل خریداری و در پارکینگی در حاشیه شهر اصفهان نگهداری شده‌اند.

وی با بیان اینکه بازرسی از پارکینگ‌ها با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی، معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی و سپاه انجام شد ادامه داد: خودروهای کشف شده شامل تعدادی خودروی سواری از نوع پژو، پراید و چند دستگاه وانت نیسان بودند که با حکم مقام قضایی خودروهای مذکور توقیف شد.

عادل‌مرام افزود: در راستای نظارت بر بازار خودرو و با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و مراجع استانی بویژه دادستانی اصفهان، بازرسی از انبارها و پارکینگ‌های سطح شهرها در دستور کار قرار گرفت.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان بیان کرد: روند خروج خودروها از کارخانه و انتقال آن‌ها به پارکینگ در دست بررسی است و نتایج آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقصد نهایی این خودروها استان دیگری بود اما بنا به دلایل نا معلومی در اصفهان تخلیه و نگهداری شده بودند که مسؤول پارکینگ ملزم به معرفی صاحب خودروها شد.

عادل‌مرام تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌های کشوری ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلا استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری را از خرید و انبار دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: پارکینگ‌ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم در صورت رویت هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند تا به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج