جاباما
۱۰۰۳۱۷۶
۵ نظر
۵۰۶۳
۵ نظر
۵۰۶۳
پ

قطع ۲ روزه آب در شهر قدس

از روز گذشته قطعی آب در برخی نقاط شهرقدس گزارش شده و امروز مدیر اداره آبفا شهرستان با اعلام اختلال در یکی از خطوط انتقال آب شهرقدس از رفع کامل این مشکل تا ساعاتی دیگر خبر داد.

خبرگزاری فارس: هرساله با فرارسیدن فصل گرما قطعی‌های طولانی مدت حتی چندین روزه آب یکی از مشکلاتی است که مردم را در شهرقدس رنج می‌دهد.

از روز گذشته ۱۷خردادماه آب در چندین نقطه از جمله مناطق مرکزی شهرقدس قطع شد و مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

بهزاد رضوانی مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان قدس ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار داشت: متأسفانه از روز گذشته با اختلال و گرفتگی به وجود آمده در خط انتقال شماره ۶ این قطعی در شبکه آبرسانی به وجود آمد.

وی افزود: همکاران در حال تلاش برای رفع اختلال و گرفتگی به وجود آمده هستند و تا عصر امروز نیز این مشکل تا حدی بر طرف شده است و انشالله تا ساعاتی دیگر این مشکل کاملاً مرتفع خواهد شد.

به نظر می‌رسد این موضوع در چند ماه آینده گریبان گیر مردم شهرستان‌های استان تهران از جمله شهرقدس است و باید فرمانداری شهرستان و اداره آبفا نسبت به اتخاذ تمهیدات مناسب و تهیه آب برای مردم در زمان‌های قطعی شبکه آب اقدام کنند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز امروز در پنجمین جلسه پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران در خصوص موضوع آب گفت: برای شبکه آب اضطراری باید فرمانداران استان نسبت به تأمین مخازن آب اضطراری با همکاری شوراها اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردمان که میشینن وانتظار دارن مسئولان بی لیاقت حقشون رو بدن

    • صادق

      غزانیه چهل سال کسی صداش رو نشنید

    • بدون نام

      بنده خدا فکرش روبکنیدمردم مظلوم جزیره قشم عروس خاورمیانه تازه دارندبراشون لوله کشی میکنندتا باحال هم آب خوردن هم آب ریخت وریز را باتانکر خریداری میکردند حالا یکجا تهران یک ساعت آب قطع بشه

    • بدون نام

      زرشک اینجا جنوب روستاها هفته ای یکبار اونم با فشار کم آب دارند شما خواب بودین

    • بدون نام

      به خاطر تظاهرات حزب الله آبشونو قطع کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج