۱۰۰۵۱۷۸
۶۵ نظر
۵۰۹۰
۶۵ نظر
۵۰۹۰
پ

دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

سقوط مرگبار فاطمه ۱۶ ساله از پنجره اتاقش در شهر پرند راز های پنهانی دارد که مادرش به رازگشایی از آن پرداخت.

رکنا: سقوط مرگبار فاطمه ۱۶ ساله از پنجره اتاقش در شهر پرند راز های پنهانی دارد که مادرش به رازگشایی از آن پرداخت.

مدت زیادی از ماجرای رومینا اشرفی که در یک سناریوی عشقی توسط پدرش به کام مرگ کشیده شد، خبر خودکشی فاطمه به دلیل علاقه به یک مرد دومرتبه افکار عمومی را جریحه دار کرد. اما این پرونده خیلی پیچیده تر از آن چیزی که فکر می کنید است. فاطمه نه به برادر شوهر دوم مادرش علاقه مند شده و به گفته مادرش نه خودکشی کرده است. او به قتل رسیده و قاتلش ۱۴ روز بعد با قرار وثیقه آزاد شده است.

چندی پیش خبر خودکشی مرموز دختر ۱۶ ساله ای به نام "فاطمه قضاتی" در فضای مجازی منتشر شد.

واقعیت ماجرا چه بود؟

اینطور که در خبرها آمده، "دختر ۱۶ ساله" در رفت و آمدهای خانوادگی عاشق پسر عموی ناتنی خود شده بود و یک روز به خاطر وی خود را از طبقه یازدهم شهرک آسمان پرند به پایین پرتاب می کند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، خانواده فاطمه قضاتی از واقعیت هایی پرده برداشتند که باعث شد به ملاقات خانواده فاطمه رفته و گفتگویی را با چاشنی تصاویر دوربین مداربسته انجام دهیم.

مدارکی خانواده "فاطمه قضاتی" نشان می دهد متهم با عصبانیت وارد خانه آنها شده بود و حتی جای کوبیده شدن سر فاطمه به دیوار کنار پنجره اتاقش هم مشخص است. نکته های دیگری هم در این پرونده وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

گفتگو با رهنما مادر فاطمه

ابتدا به موضوع نسبت متهم با دخترتان اشاره کنید ؟

متهم برادر همسر دوم من است و فاطمه حاصل ازدواج من و شوهر اولم است. فاطمه و مجتبی هیچ نسبتی بایکدیگر نداشتند که اگر هم بخواهیم نسبتی به آنها بدهیم در واقع می شود گفت مجتبی عموی ناتنی فاطمه بود. جالب است او با وثیقه یک میلیاردی در ظرف ۱۴ روز آزاد شده است. مگر می شود، دزد تخمه را حداقل ۲ هفته نگه می دارند، یعنی دختر من اندازه یک تخمه ارزش ندارد که قاتل را رها کرده اند.

مجتبی مگر "قاتل" است؟

او "قاتل" است اما آزاد برای خودش می چرخد!

دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

شما چه مدرکی دارید که ثابت کند مجتبی قاتل است؟ به گفته پلیس هنگام حادثه هیچ کس به غیر از فاطمه، مجتبی و نامزدش در خانه نبودند.

خیر، اینطور نیست. این اتفاق در 2 مرحله رخ داد. مجتبی پس از مدت ها با من تماس گرفت و گفت که برادرش که در زندان است را دیده و می خواهد کمک مان کند. آدرس خانه ام را به او دادم و مجتبی چند مرتبه به خانه مان آمد. روز حادثه مجتبی با دوست دخترش به اینجا آمد، چند دقیقه ای گذشت که فاطمه آمد و با همه احوالپرسی کرد، "فاطمه" وقتی به نامزد مجتبی رسید به او گفت: سلام خاله و آن دختر هم جوابش را داد اما در این لحظه مجتبی فاطمه را میمون صدا کرد و دختر من هم همان توهین را به خود او برگرداند.

دعوای لفظی آنها شروع شد. من فاطمه را خیلی زود فرستادم خانه همسایه مان و به دست و پای مجتبی افتادم او می گفت من از یک بچه حرف نمی شنوم و باید او را ادب کنم. از شانس بد من همسایه مان خانه نبود و فاطمه به خانه بازگشت. هنگامی که مجتبی او را دید نتوانست خشم خود را کنترل کند و تا جایی که انرژی در بدنش بود جگر گوشه ام را زیر مشت ولگد گرفت. برگه پزشکی قانونی هم موجود است که ضرب و شتم فاطمه توسط مجتبی را تایید می کند. او سر فاطمه را به دیوار کوبید و دست دخترم را هم شکست. فاطمه و من از حال رفته بودیم که با بدبختی مجتبی راضی شد خانه مان را ترک کند.

"فاطمه" توسط مجتبی از پنجره بیرون پرتاب شد

"مادر فاطمه" در ادامه صحبت هایش گفت: فاطمه پیامکی با محتوای نفرین و توهین برای مجتبی ارسال کرد که همین پیامک لعنتی باعث شد دخترم پرپر شود. فیلمش موجود است که مجتبی با حالت عصبانیت به خانه مان برگشت. او آپارتمان را روی سرش گذاشت که فاطمه کجاست باید ببینتش، من و دوستم که خانه مان حضور داشت دوباره به دست و پای مجتبی افتادیم و التماسش کردیم.

اما این قاتل لگدش را نثار ما کرد و ناسزای خیلی مبتذلی روانه فاطمه کرد. فاطمه وقتی این ناسزا را شنید دوام نیاورد و از اتاقش خارج شد و به مجتبی گفت که هرچه گفتی لیاقت خودت است. مجتبی وقتی فاطمه را که دید به سمتش دوید. دختر من هم در را بست و در اتاقش پناه گرفت. در اتاق فاطمه چوبی است و خیلی زود می شکند. مجتبی قصد شکستن در را داشت که من گفتم کلید دست من است.

مجبورم کرد در را باز کنم، باور کنید نمی گذاشت به پلیس زنگ بزنیم و اصلا به فکرم نرسید که او می خواهد فاطمه را به قتل برساند تا در را باز کردم هیچ فرصتی به فاطمه نداد، او دخترم را با دستان پر قدرتش بلند و به پایین پرتاب کرد. آن بی رحم فرصت این را نداد که فاطمه کنار پنجره را بگیرد تا ما بتوانیم کمکش کنیم. من این صحنه را که دیدم شوکه شده بودم و اصلا در خودم نبودم.

به جز خودتان چه کسی شاهد "قتل" فاطمه است؟

دختر دوستم که در خانه مان حضور داشت این اتفاق را دید که متاسفانه پرپر شدن فرزندم آنقدر سریع رخ داد که مابقی افرادی که در خانه حضور داشتند به جز دختر دوستم نتوانستند شاهد ماجرا باشند.

گلایه های مادر داغدیده فاطمه

"مادر فاطمه" در ادامه گفت: فاطمه چرا باید خودکشی می کرد من با چشمان خودم دیدم مجتبی دخترم را به قتل رساند. فقط قصاص می خواهم و دیگر هیچ؛ فردای شب حادثه قرار بود برای دخترم خواستگار بیاید. او هیچ نارضایتی نداشت و با من خیلی راحت بود، اگر چند نفر از مردهای ساختمان مان به کمک می آمدند الان فاطمه در کنارم بود. در خبرها به نقل از پلیس آمده که من و دخترم شاهد ماجرا بودیم که این مطلب درست نیست. دختر دوستم شاهد ماجرا است و بقیه افرادی که در خانه حضور داشتند تا به اتاق فاطمه برسند کار از کار گذشته بود. وقتی پلیس این همه اطلاعات غلط از پرونده در اختیار رسانه ها گذاشته است چرا پس قاتل با وثیقه آزاد شده است. آنها هنوز اطلاعات کافی ندارند و با آزاد کردن قاتل دخترم، جان 2 فرزند دیگرم هم در خطر است.

دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

محل سقوط فاطمه

پس از سقوط فاطمه در شهرک آسمان چه اتفاقاتی رخ داد؟

مردم از صدای جیغ و فریادهای دلخراش یک مادر و خواهر بیرون آمدند و جسد دختر آشنایی را که غرق در خون است را مشاهده کردند.

مادر داغدیده می گوید: فاطمه هنگام سقوط از طبقه یازدهم به پنجره طبقات پنجم و ششم برخورد می کند که این حادثه باعث شکسته شدن شیشه های آن ۲ خانه شده است.

قتل یا خودکشی!

دایی فاطمه هم می گوید: من در تعجب هستم این شخص چرا آزاد شده است.

او ادامه داد: می گوییم قتل است شاهد داریم می گویند خودکشی است! درست است که مجتبی دقایق نخست حادثه فرار نکرد اما پس از نیم ساعت که اورژانس مرگ فاطمه را تایید کرد مجتبی در حال فرار با خودرویش توسط پلیس دستگیر شد.

دایی داغدیده فاطمه با اشک های خشک شده از "آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه کشور" درخواست کرد، دستور ویژه ای در خصوص پیگیری این جنایت صادر شود.

عموی واقعی فاطمه هم از روند پرونده راضی نیست به این خاطر که مجتبی خیلی زود آزاد شده و آنها امنیت جانی ندارند.

او گفت: مجتبی در پلیس آگاهی و هم در دادگاه و حتی همین حالا که آزاد است خواهر و اطرافیانش را تهدید می کند او در کلانتری شاهدان ما را با علامت چشم و دست تهدید می کرد. شاهدان ما با اینکه ترسیده اند اما در دادگاه حضور خواهند یافت تا خون فاطمه پایمال نشود.

عموی فاطمه افزود: پس از قتل و دستگیری مجتبی او را به میله های کنار شهرک بسته بودند که دوست دخترش به او گفت که این چه کاری بود کردی، مجتبی گفت نگران نباش همه چیز حل می شود.

پدر فاطمه چه گفت؟!

پدر فاطمه که در تبریز زندگی می کند در این خصوص گفت: فاطمه در دوران قرنطینه کرونایی به خانه ام آمد و ۲ هفته در کنار من زندگی کرد برخلاف شایعات در این ۲ هفته اصلا ندیدم فاطمه به جز مادرش با تلفنش صحبت کند. بین فاطمه و مجتبی هیچ ارتباطی نبود، مجتبی برادر همسر زن سابقم است و برخلاف مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده او هیچ ارتباطی با من ندارد.

بنابه این گزارش؛ بررسی های پرونده از سوی مقام قضایی و پلیس ادامه دارد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

مظنون به قتل لحظاتی قبل از قتل

دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عدالتتتتتتتتتتتتم آرزوسسسسسسسسست

      پاسخ ها

      • فقط﷼

        خخخخخخخخخ
        در دادگاه به مادر گرامی میگویند این درخواست شفاهی دختر شما بوده
        ما اگر قاتل را زندانی کنیم هزینه دارد
        پس ول زندانی کردن را بده و ما اورا زندانی میکنیم.

      • گنزق

        قاتل پشتش به یه قاضی ای چیزی گرمه لابد!

    • محمد‌

      عجب‌ پارتی‌ داشته‌ این‌...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون هایی که لواسان می دن و همون قاضی

    • بدون نام

      چه تلخ.....

    • بدون نام

      باید اون حیوون رو ببرن بالای ساختمون از اونجا بندازن پایین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من موافقم باید کاری که با دختر کرده با خوش کرد تا عبرت بشه برای دیگران
        متاسفانه بنانسبت بعضی ها بعضی از مردهاخیلی حیوووووووووون هستن

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه

    • آرام جون

      ای وای خیلی تلخ بود

    • مهدی

      یا خدا باور کردنی نیست ی میلیارد وثیقه از کجا اومده چه قانونی هست که یه زمانی دزد باید دستش قطع میشد اما حالا قاتل با وثیقه آزاد میشه ...همه چی رو پولکی کردن پول میدی نماز قضاتو می خونن پول روزتو میدی پول کفاره گناهانتو میدی هر چیزی رو با پول میتونی بخری؛ دیگه خواهشا خون یه نوجون رو پولی نکنید

      پاسخ ها

      • امیر

        اون موقع که دیه دویست میلیون بود همون خونه های پرند بیست میلیون بود حالا که دیگه با این تورم لعنتی همون خونه های پرند پونصد میلیون شده وصیقه یه میلیاردی پول دوتا از اون آپارتمان های مزخرف اونجاست لعنت به این قانون لعنت به این تورم

      • بدون نام

        پارتی هر کاری می کنه

    • ..

      خدا خودش ب همه رحم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهی آمین

    • بدون نام

      اینهارو صدا و سیما نمیگه بعد گیر داده به جورج فلوید

    • بدون نام

      پلیس آگاهی واطلاعات،بررسی کند

    • بدون نام

      امثال کسی که فاطمه رو پرت کرده تو این مملکت داره زیاد میشه باید زجر کشش کنن تا درس عبرت بقیه بشه

    • بدون نام

      قصاص کمترین حکم در برابر این حیونه

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همچین مردان بیقیرتی هارو که یه دختر قدرت دفاع از خودش رو نداره اینجوری نابودش کنند

    • بدون نام

      لعنت به این امنیتی که دختران و زنان کشورم دارد، هر چه زودتر این حیوان وحشی را به دار مجازات آویخته و مردم را در جریان بگذارید.

    • داریوش

      خیلی پست وبیشرف هست ..زورشو به ی دختر صعیف نشون داد..باید محاکمه بشه شاید به جرمهای دیگه ای هم اعتراف کنه

    • بدون نام

      زورت به ی دختر میرسه بجای اینکه دستشو بگیری دستشو رها میکنی از عکست معلوم چه عوضی هستی

    • بدون نام

      تو مسأله قتل به این مهمی دنبال شاهد میگردید اما آفتابه دزدو فوری به حرف مییارید

    • عدالت

      از این پرونده ها زیاد است خدا مگه به داد این خانواده برسد

    • بدون نام

      قاتل رو باید از همون پنجره پرت کنن بیرون

    • بدون نام

      امان از دست این نامردان مفت خور بازو کلفت !!!!؟ خدایا خودت به داد این مملکت برس .

    • بدون نام

      لعنت به این زندگی.

    • بدون نام

      عجب مملکت دیوونه خونه ایه

    • بدون نام

      چرا آزادش کردن پس خدا کجاست مردم را از این همه بی عدالتی نجات بده

    • علی

      باید اعدام بشه همین

    • علی

      باید اعدام بشه همین

    • بدون نام

      اینجا همون شهرک پرنده؟؟؟
      چقد اوضاعش خرابه

    • بدون نام

      خدایا داریم به کجا میرسیم خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      هیچ عشقی توکار نبوده،دختررو کشته ما این خانواده رو میشناسیم.عموش همسایه ی فامیلمونه.بیچاره دختره....

    • سید هاشم

      باید دید چرا تو این سن عاشق مردی دو برابر سن خودش شده.!!!!!واینکه مشکل مملکت چیه که دخترا تواین سن این مشکلات پیش میاد واسشون....خدا رحمتش کنه

    • بوعلی

      مشخصه به قتل رسیده اخه اگرخودکشی بودهمان لحظه که به قاتل پیام دادخودکشی میکرد.. تواتاق بودتنها درب اتاقش قفل بود. قاتل میاددرمشکنه که مادردختربه قاتل میگه کلیددردارم بااصرارقاتل دربازمیکنه وباعصبانیت به دخترحمله میکنه واورابلندوازپنجره اتاق پرتش میکنه. این قاتل بایدقصاص شود

    • بدون نام

      آخه نمیشه ازون پنجره کسی و پرت کرد عرض پنجره خیلی کمه حدود 60 سانت بیشتر نیست یکجای کار عیب داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید عرض بدن شما چند سانته در ضمن این نوجوان بوده احتمالا لاغر راستی شما با متر اندازه گرفتی از کجا می دونی

      • استامینوفن

        عرض یه دختر شونزده ساله که یک متر نیست باهوش

    • ولی

      لعنتی تو هم مقصری .کاش قاتل این
      دختر مذلوم قصاص شود.تاخونش هدرنرود

    • بدون نام

      حبس ابدا برای همیشه....

    • بدون نام

      یه زن وقتی بچه داره بایدفکرازدواج مجددروازسرش برای همیشه بیرون کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ها هم همین کار را انجام دهند

    • بدون نام

      چجوری فاطمه رفته درو قفل کرده مادرش از اینور چجور درو باز کرده وقتی کلید تو در سمت اتاق بوده اصلن چرا این آدم انقد روانی بوده گفته کلیدو دارم بعدم دستشو سرش شکسته چرا دکتر نبردن چرا شکایت نکردن اینا یکم عجیبه

      پاسخ ها

      • فریبا

        درست گوش نکردید مادرش میگه فاطمه رفت تو اتاقش من درو قفل کردم نگفت فاطمه قفل کرده

      • فریبا

        درست گوش نکردید مادرش میگه فاطمه رفت تو اتاقش من درو قفل کردم نگفت فاطمه قفل کرده

    • بدون نام

      به مرده رحم کنید، تهمت نزنید گناه داره . دلم سوخت برای مادرش .

    • بدون نام

      نباید آزاد میشد.

    • بدون نام

      قضاوت وقتی بودار به نظر برسد سریعا باید به آن ورود شود وگرنه می‌شود ناعدالتی هایی مثل اکبر طبری

    • بدون نام

      این قاتل یه مردروانی وعصبی بوده که سابقه داروباعث وحشت درجامعه است این وامثالش رابه راحتی دراجتماع ول نکنیدکه جامعه رابه آشوب میکشدوبه سزای عملش برسانید.سکوت دربرابرهمچنین افرادی به آشوب دراجتماع کمک میکند.

    • کاربر

      نمی خوای نظر چاپ کنی برای چی اصلا خبرو می ذاری. به هر حال نظرم همونه. ...

    • بدون نام

      چرا نظرات این خبر نیست نکنه شما هم رشوه گرفتین

    • بیچاره

      همچی تو مملکت شده پول بقول یکی وجه جلو قانون عقب فردا میگند پول بدهید از پل سراط عبور کنید

    • دخترم را جلوی چشمانم از طبقه یازدهم پرت کرد

      قبل از این که الان قاتل مجازات شود باید قاضی پرونده مجازات شود آیا دختر خودش هم بود این مرد وحشی را آزاد می کرد به نظر من قاضی هم مشکل دارد

    • بدون نام

      خاک تو سر ملت ما کہ ھمہ چی رو پولی کردن با سند میلیاردی درش آوردن

    • لواسانی

      بچه های طلاق همیشه قربانی می شوند یکی مثل فاطمه زیبا یکی افسردگی یکی ناسازگار وووو طلاق نگیرید اگر بچه دارید بسازید درسته خودمان زندگیمان فنا میشود ولی بازم پدر بالا سرش هست نه ناپدری مزخرف وبا خانواده لاتش این قاتل از قیافه اش معلومه خیلی دلخوره دم اسانسور دوباره برگشته ای اشغال درضمن درخانه ایی که دختر جوان زندگی میکند من اگر بودم می گفتم دوست دخترت را داخل نیار قاتل ودوما از شوهر اول چه خیری دیدی که زن این یکی شده مادرشم مقصره جناب ریسی به این پرونده زودتر رسیدگی کنید واعدامش کنید چون امده که بکشد

    • لاکپشت سبز

      چه وحشی بودن دوتاشون اگر یه کم گذشت میکردن این اتفاق نمی افتاد

    • بدون نام

      بایدزبان این رابطان این قضاوت کنندگان که دم از عدالت میزنند دوخت تابه پیش خدا لال بروند که این
      طوری حق پدران و مادران داغ دیده را پایمال مکنند

    • seyed mosavi

      پول باشه اعدامم نیست

    • seyed mosavi

      من میگم اگه قصر در رفت.
      یه شب برید خونش .
      از پنجره بندازینش پایین .
      نه شاهدی هست نه چیزی دیگه...
      برا اونم میگن خودکشی بوده؟

    • بدون نام

      کشور شده دیوانه خانه یک مشت لات حیوان صفت افتاده اند ه جان دختر ها و زنان بی پناه تف

    • بدون نام

      مادره کم بی تقصیرنیست مساله مشکوکه

    • بدون نام

      لعنت به توکه نتوتستی از دخترت محافظت کنی تازه درم به روی اون آشغال بازکردی
      مملکت گل وبلبله

    • علی مرادی

      بگیرید این پستو چرا تو ایران همه چی پول شده الان قوه قضایه میگه شواهد نشون میداد خودکشی کرده دوتا شاهد هست مگه میشه یه دختر سالمو تندرست خودشو بکشه از یارو معلومه خودش کشتش باید عدام شه تا فرار نکرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج