اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۵۵۰۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

آیا سوالات آزمون فیزیک پایه دوازدهم لو رفته بود؟

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:صبح امروز ساعت هشت و پنج دقیقه کد رمز سوالات آزمون نهایی فیزیک پایه دوازدهم از سوی مرکز برگزاری امتحانات برای همکاران ما ارسال و مشکلی وجود در این زمینه وجود نداشته است و امکان دسترسی به سوالات تا قبل از ارسال رمز نهایی برای کسی وجود ندارد.

ایسنا: مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:صبح امروز ساعت هشت و پنج دقیقه کد رمز سوالات آزمون نهایی فیزیک پایه دوازدهم از سوی مرکز برگزاری امتحانات برای همکاران ما ارسال و مشکلی وجود در این زمینه وجود نداشته است و امکان دسترسی به سوالات تا قبل از ارسال رمز نهایی برای کسی وجود ندارد.

"مهران باهری" درباره مطلبی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی فیزیک پایه دوازدهم اظهار کرد: در استان کرمان چنین اتفاقی نیفتاده و خوشبختانه برگزاری امتحانات نهایی در استان هیچ مشکلی نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه چنین اتفاقی در سطح کشور نیز بعید است رخ داده باشد، افزود: صبح امروز ساعت هشت و پنج دقیقه کد رمز سوالات آزمون نهایی فیزیک پایه دوازدهم از سوی مرکز برگزاری امتحانات برای همکاران ما ارسال و مشکلی وجود در این زمینه وجود نداشته است.

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان درباره استفاده از تلفت همراه توسط برخی دانش آموزان در جلسات برگزاری امتحانات نهایی نیز گفت: با استقرار دستگاه موبایل یاب، دانش آموزان در کرمان امکان به همراه داشتن موبایل را در جلسه امتحان ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با توجه به وضعیت تحصیل و درس خوندن بچه ها با کمترین حضور در مدارس چرا اینقدر امتحانات رو سخت برگزار میکنن سوالات فیزیک اشک همه رو سرازیر کرد،،چه خوبه که هنگام طرح سوال دانش اموزای شهرستانی مخصوصا خوزستانی رو با این وضعیت در نظر بگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج