اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۶۷۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بارش پراکنده و رعدو برق برای ۵ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد برای پنج استان کشور، طی امروز و فردا خبر داد.

ایسنا: صادق ضیاییان با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی گفت: امروز و فردا در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان و ارتفاعات البرز در شمال تهران در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه برای شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی برقرار است. همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شمال شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز در جنوب ایلام، خوزستان، بوشهر، قم، جنوب سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران، البرز و شمال مرکزی در بعدازظهر سرعت باد افزایش می‌یابد، اظهار کرد: احتمال پدیده گرد و خاک به شکل محلی در پاره‌ای از مناطق فوق وجود دارد.

به گفته ضیاییان امروز خلیج فارس مواج نیز است.

وی درخصوص وضعیت آب‌وهوای تهران طی دو روز آینده نیز گفت: امروز آسمان تهران صاف در بعدازظهر همراه با وزش باد و هنگام شب صاف گاهی با وزش باد با حداکثر دمای ۳۸ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است. آسمان تهران فردا نیز صاف، در بعدازظهر همراه با وزش باد و هنگام شب صاف گاهی با وزش باد و حداکثر دمای ۳۹ حداقل دمای ۲۶ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج