جاباما
۱۰۰۷۱۲۹
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

پیام صریح فرمانده کل ارتش به دشمنان ایران

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، از برگزاری موفق «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» توسط نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی و هم‌افزایی وزارت دفاع تقدیر کرد.

خبرآنلاین: امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی خطاب به امیر دریادار خانزادی، از برگزاری موفق «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» توسط نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی و هم‌افزایی وزارت دفاع تقدیر کرد.

به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر دریادار حسین خانزادی
فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش
سلام علیکم

اجرای موفق تمرین شکوهمند رزم سطحی نیروی دریایی و تأمین اهداف این عملیات دریایی که به همت کارکنان پرتلاش نیروی دریایی ارتش و با همدلی مجاهدانه وزارت دفاع و پشتیبانی به پاسداشت شهدای دریادل رمضان انجام شد، موجی از امید و افتخار و اعزاز در دل امت حزب الله آفرید.

این همت متعالی در قاموس عاشورایی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده که پرچم عزت و اقتدار امت اسلام و ملت ایران از دست هیچ شهیدی بر زمین نیفتد و هیچ مأموریتی بی‌پایان نماند، چون علمدارها پرشمارند و با امید به عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر، خود را مهیای سخت‌ترین عرصه‌ها برای عزت و اقتدار ملت کرده‌اند.

پیام صریح فرمانده کل ارتش به دشمنان ایران

امروز دشمنان ملت ایران باید بدانند که به نام و یاد هر شهید جمهوری اسلامی ایران، دهها موشک در راه است تا هر تهدید دور و نزدیک را با قدرت و توان فراتر از تصورشان منهدم کند. خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های سرزمینی کشورمان، مبدأ این حرکت انقلابی در مسیر روشن خوداتکایی و ارتقای توان دفاعی خواهد بود و هیچ تحریمی اندیشه بلند ایرانی را محدود نخواهد کرد.

موفقیت در «تمرین رزم سطحی شهدای دریادل رمضان» بارقه‌ای از عزم ایستادگی و مجاهدت شما و همرزمانتان و عرصه امیدبخش به ملتی است که خود را شایسته اوج شکوه و اقتدار می‌داند و به همین مناسبت لازم است از همه عزیزانی که پیکر یاران شهیدشان، شهدای دریادل رمضان را در آغوش کشیده و در این فاصله کوتاه با چنین دستاورد عظیمی پای در میدان افزایش اقتدار نهادند، قدردانی کنم.

به مقام شهدای دریادل رمضان و خانواده معظمشان ادای احترام می‌کنم و ضمن قدردانی از فرماندهی و کارکنان نیروی دریایی ارتش، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و متخصصان متعهد وزارت دفاع و همه مراکز دانش‌بنیان مؤثر در دستاورد اخیر، برای موفقیت‌ بیشتر فرزندان شایسته ملت در همه عرصه‌های اقتدار نظامی طلب دعای خیر و برخورداری از رهنمودهای حکیمانه از محضر فرمانده معظم کل قوا را دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا حافظ ونگهدارتون باشه

    • بهزاد

      کاش یکی هم بو با دشمنان داخلی برخورد میکرد

    • آسمان آبی

      دیگه کدوم ناوقراره بزنید

    • بدون نام

      بادنیا سرجنگ دارن اینها بابا دست دوستی بەملتها بدی نە جنگ خونریزی

    • حسین باغگلی

      سلام عذتتان زیاد نامتان پورآوازه قدرتتان چون کوه موشتتان چون پوتک برسر دشمنان دوستتانداریم غیور مردان نظامی الله نگهدارتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج