جاباما
۱۰۰۷۲۹۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انتشار کتاب بولتون متوقف می‌شود؟

یکی از قضات فدرال آمریکا می‌گوید گزیده‌هایی از کتاب بولتون پخش شده و همین مسئله سد راه کاخ سفید برای ممانعت از انتشار کتاب است.

خبرگزاری مهر به نقل از رویترز: یکی از قضات فدرال واشنگتن درباره نتیجه بخش بودن تلاش‌های کاخ سفید برای ممانعت از انتشار کتاب «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، ابراز تردید کرد.

به گفته قاضی «رویس لامبرث»، از آنجا که رسانه‌ ها گزیده‌هایی از کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» را منتشر کرده‌اند و بیش از ۲۰۰ هزار نسخه از آن هم پخش شده است؛ دیگر نمی‌توان مانع از انتشار کتاب شد.

گفتنی است کاخ سفید با طرح این ادعا که کتاب بولتون حاوی اطلاعات محرمانه و طبقه‌بندی شده است؛ خواستار لغو مجوز انتشار آن است.

بولتون زمانی در حلقه نزدیکان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار داشت به ویژه آنکه رویکردی به شدت خصمانه‌ در قبال ایران و کره شمالی اتخاذ کرده بود.

هنوز مشخص نیست انتشار کتاب بولتون چه تاثیری بر کارزار انتخاباتی ترامپ خواهد داشت اما بعید به نظر می‌رسد او که خود را یک جمهوریخواه سرسخت می‌داند؛ قصد داشته باشد فقط به خاطر تسویه حساب شخصی، نتیجه انتخابات را به نفع نامزد دموکرات تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج