اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۷۶۰۸
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

استاد حوزه: باید صد‌ها شبکه خارجی داشته باشیم

استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد.

خبرگزاری فارس: توقف انتشار ماهواره ای شبکه الکوثر که به رسانه معارفی و فرهنگی ایران مشهور است با واکنش های بسیاری از سوی فرهیختگان جهان عرب که از دوستان ایران و انقلاب اسلامی هستند همراه شده است.

حجت الاسلام استاد حاج آقا أسد محمد قصیر، مدرس درس خارج حوزه علیمه و عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم دراین باره گفت: الکوثر قوی ترین، پر مخاطب ترین و بهترین تلویزیون در میان شبکه های عربی است.

وی با افتخار به همکاری بیست ساله خود با الکوثر اشاره کرد و افزود: این شبکه در سالهای گذشته گام های مهمی در معرفی فرهنگ ایرانی و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) و نیز انتقال پیام های انقلاب اسلامی برداشته است. همچین الکوثر سهم به سزایی در مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای علیه جمهوری اسلامی دارد.

استاد قصیر اضافه کرد: تخریب انقلاب اسلامی و رهبران جمهوری اسلامی تنها یکی از اهداف جنگ رسانه ای غرب علیه اسلام و ایران است و غرب در این راه از همکاری صدها تلویزیون و رسانه با بودجه ده ها میلیون دلاری استفاده کرد اما شبکه الکوثر در مقابل چنین هیمنه وسیع دشمنان ایران توانست مقابله کند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: الکوثر به مانند یک پل فرهنگی خوب توانست برای ارتباط عالی میان ملل، مذاهب و ادیان گوناگون نقش خود را ایفا کند و این نقطه درخشانی در میان رسانه های جهان عرب محسوب می شود.

استاد قصیر ادامه داد: الکوثر به بیان اسلام اعتدال و تشیع صلح طلب پرداخت و موجب گردید تا دشمن به اهداف خود در منطقه نرسد.

مدیر مرکز فرهنگی و رسانه ای اسلام اصیل، با اشاره به اینکه یکی از نکات با اهمیت در فعالیت تلویزیون الکوثر رسوا شدن فرقه های ضاله و افراطی مانند وهابیت است اظهار داشت: شاید تنها تلویزیونی که اقدامات موفقی علیه وهابیت و نیز افراط گرایی انجام داده است همین شبکه الکوثر باشد.

این استاد حوزه علمیه گفت: امیدوارم صدها شبکه مانند الکوثر به زبان های مختلف داشته باشیم که ان شاء الله اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش های انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان انتشار یابد بنابراین از مسئولان جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم که از شبکه الکوثر کاملا حمایت و پشتیبانی کنند.

عضو دفتر مقام معظم رهبری در قم ضمن امیدواری بر حمایت مسئولان از شبکه الکوثر گفت: متاسفانه میزان حمایتی که از کارهای رسانه ای انجام می شود با اقتدار و توانایی دولت جمهوری اسلامی هیچ تناسبی ندارد.

استاد قصیر در پایان آرزو کرد یک قطب رسانه ای در زمینه های تلویزیونی و نیز اینترنتی در آینده نزدیک در ایران ایجاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر اینقدر پول هست چرا بفکر نان شب مردم نیستین؟

    • بدون نام

      قویترین و پر مخاطب ترین شبکه بین شبکه های عربی اخه کی چرندیات این شبکه رو نگاه میکنه خدا وکیلی

    • بدون نام

      غصه نخور هاج اغا توی بودجه میان ترم امسال مجلس حتما بفکرزحمات شما هستیم ودوبرابر هزینه دشمنان انقلاب واسلام که بالغ بر دویست میلیون دلار میباشد حساب کنید وبااین مبلغ جزئی وناقابل خوب تبلیغ اسلام ایرانی را به جهان منعکس نمایید

    • بدون نام

      کی نگاه می‌کنه بچه های خودتان هم نگاه نمی کنند چه رسد به مردم پول هدر کردن است.

    • بدون نام

      آره حاج آقا خودشون هم متوجه شدنه صدای دهل از دور خوش است داخل که مردم دارن سو مدریت را میبینن. برای خارجی ها که فقط ظاهر قضیه را میبینن افتخار حاج آقا ها میشه و راحت پول مملکت را به این بهانه ها از کشور خارج میکنن

    • بدون نام

      پول این ملت بیچاره را بی اجازه و بی جهت هدر ندهید

    • محمد رضائی

      خداروشکر

    • بدون نام

      حالا همه مردم ایران را ارشاد کردین مونده بقیه مردم دنیا ولی تورا به خدا اونارو دیگه اینجوری ارشاد نکنین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج