adexo3
۱۰۰۹۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رای دیوان عدالت درباره انتخاب قالیباف

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اشاره به رد شکایت ۲ وکیل نسبت به مصوبه شورای شهر و ابقای قالیباف به عنوان شهردار تهران گفت: این رای قطعی شده و هیچ اعتراضی به آن صورت نگرفته است.

خبرگزاری مهر: رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اشاره به رد شکایت ۲ وکیل نسبت به مصوبه شورای شهر و ابقای قالیباف به عنوان شهردار تهران گفت: این رای قطعی شده و هیچ اعتراضی به آن صورت نگرفته است.

امروز یکی از روزنامه ها در خبری مدعی شد، پرونده شکایت از شورای شهر تهران برای انتخاب سه‌باره محمدباقر قالیباف به‌عنوان شهردار، با اعتراض ۱۲ قاضی برای بررسی به هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ارسال می‌شود.

در ادامه این خبر آمده بود، با اعتراض این ۱۲ قاضی به رأی صادره اولیه، این پرونده برای بررسی به هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع می‌شود. این اعتراض‌ها اعلام وصول شده و این پرونده دوباره به جریان افتاده است. اگر این تعداد قاضی اعتراض نمی‌کردند پرونده مختومه بود اما در بررسی‌های انجام‌شده در کمیسیون‌های تخصصی ۱۱ قاضی شکایت را وارد ندانستند اما بعد ۱۲ قاضی دیگر به این رأی اولیه اعتراض کردند و با اعتراض آنها حالا باید این پرونده برای بررسی به هیأت عمومی برود.

قاضی علی اکبر بختیاری، رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با رد این خبر گفت: در مهلت قانونی هیچ اعتراضی به این رای صورت نگرفت و رای شعبه دیوان عدالت قطعی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج