اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۰۶۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هدایای روحانی به میراث‌فرهنگی داده می‌شود

محمدحسن طالبیان از موافقت حسن روحانی درباره تحویل هدایای نفیسی که به رئیس جمهوری در دوره‌های مختلف داده شده، به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از سال‌ها تلاش خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمدحسن طالبیان از موافقت حسن روحانی درباره تحویل هدایای نفیسی که به رئیس جمهوری در دوره‌های مختلف داده شده، به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پس از سال‌ها تلاش خبر داد.

محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی گفت: پس از سال‌ها تلاش، در پی پیشنهاد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تحویل آثار نفیس، فاخر و ارزشمند هدیه‌شده به رئیس جمهوری در دوره‌های مختلف به این وزارتخانه، آقای حسن روحانی با این پیشنهاد موافقت کرد.

او ادامه داد: از این رو برای نخستین بار هدایای فاخر و نفیس مذکور اهدایی به رئیس جمهوری به عنوان اموال میراث‌فرهنگی ایران به امنای اموال وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تحویل خواهد شد.

طالبیان گفت: این اشیا و هدایا به محض تحویل در سامانه جام موزه‌های کشور ثبت می‌شود و پس از برنامه‌ریزی‌های لازم و طراحی فضای نمایشی، به‌زودی برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج