adexo3
۱۰۱۱۳۴۹
۷ نظر
۵۰۱۶
۷ نظر
۵۰۱۶
پ

توضیح روزنامه «جهان‌صنعت» پیرامون تیتر خبرساز

مدیرمسوول روزنامه «جهان‌صنعت» پیرامون تیتر اخیر این روزنامه توضیحاتی ارائه کرد.

برترین‌ها: مدیرمسوول روزنامه «جهان‌صنعت» پیرامون تیتر اخیر این روزنامه توضیحاتی ارائه کرد.

در شماره روزنامه هشتم تیتر در حالی که تیتر یک به موضوع ساخت مسکن دولتی برای افراد کم‌درآمد اختصاص یافته و عنوان «ساخت آپارتمان‌های ۲۵ متری نسخه مجلس برای حل بحران مسکن؛ زندگی در قفس» برای آن انتخاب شده بود، در ذیل همین تیتر و در موضوعی دیگر تصویر مقام معظم رهبری در گفت‌وگوی تصویری با همایش سراسری قوه قضاییه انتخاب و برای آن این بخش از سخنان ایشان که «تنها راه مقابله با فساد قطع دست مفسد است» به عنوان تیتر برگزیده شده بود.

توضیح روزنامه «جهان‌صنعت» پیرامون تیتر خبرساز

درباره این دو تیتر لازم است توضیح داده شود که موضوع تیتر نخست روزنامه با موضوعی که برای عکس نخست روزنامه انتخاب می‌شود کاملا جدا از هم و هر یک دارای شخصیت، هدف و نگاهی مستقل است به گونه‌ای که ارتباط دادن این دو به لحاظ حرفه‌ای ناصواب و نارواست.

انتخاب زندگی در قفس برای خانه‌های ۲۵ متری الهام‌گرفته از نظرهای کارشناسی و مقامات شهرداری تهران است. چنان که تصور می‌شود خانه ۲۵ متری در واقع حتی برای زندگی یک نفره نیز مناسب نیست و به طریق اولی گمان نمی‌رود که این سبک از خانه‌سازی بتواند مشکل بی‌مسکن بودن زوج‌های جوان و خانواده‌های کوچک را مرتفع سازد. این تیتر در حقیقت عمق نامناسب بودن خانه‌های یادشده را بازگو می‌کند.

تیتر انتخاب‌شده برای فرمایش‌های مقام معظم رهبری نیز یکی از محوری‌ترین اهداف سخنان ایشان که مبارزه با فساد اقتصادی است را بیان می‌کند. در واقع ایشان در این دیدار از طریق فضای مجازی، دستگاه قضایی را به تداوم مبارزه با فساد اقتصادی فراخواندند.

همان‌طور که مشاهده می‌شود در انتخاب عنوان برای تیتر نخست و عکس نخست روزنامه «جهان‌صنعت» مورخ ۸/۴/۹۹ نگاه حرفه‌ای و تعهد به مفاهیم لحاظ شده و هیچ انگیزه دیگری وجود ندارد. از این رو شائبه مرتبط ساختن این دو شیطنتی است که از سوی بدخواهان ممکن است دنبال شود.

روزنامه «جهان‌صنعت» همواره کوشیده است تا با رعایت اصول حرفه‌ای و تعهد به منافع ملی، در جهت آگاهی‌بخشی و روشنگری حرکت و از هر اقدام حاشیه‌ساز و یا نامتعارفی پرهیز کند. دقیقا همین دیدگاه‌ها و رویکردهای حرفه‌ای است که رفتار رسانه‌ای این روزنامه را رقم می‌زند.

بر این پایه روزنامه «جهان‌صنعت» همان‌گونه که در رویکردها و فعالیت‌های رسانه‌ای خویش تاکید کرده، بر حرکت در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و تحقق اهداف و منافع ملی پای می‌فشارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زندگی در قفس با مسما ترین و کامل ترین تیتری بود که میشد برای زندگی در ایران انتخاب کرد عکس زیرش هم باعث و بانی این وضعیت مردم کامل و گویا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر شرفت

      • اردلان

        احسنت.خدا پدر و مادرت رو برات نگهدارت.

      • بدون نام

        برترین ها تا آخر شب بهت وقت میدم که نظرات منو بذارید... دیگه خود دانید

      • بدون نام

        برترین ها من خیلی نظر گذاشتم پس کو بقیش؟؟ هنوز هم میگم تا آخر شب بهت وقت میدم... وای به حالتون اگه همشونو نذارید

      • بدون نام

        ولتون نمیکنم... دست بردارید از این کاراتون..

      • بدون نام

        ایولا.دقیقا همینطوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج