جاباما
۱۰۱۲۰۵۷
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

سرنخ‌هایی تازه از ترور سردار سلیمانی

«نوری المالکی»، نخست وزیر اسبق عراق در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آفاق اطلاعاتی در باره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا: «نوری المالکی»، نخست وزیر اسبق عراق در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آفاق اطلاعاتی در باره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بین المللی بغداد ارائه کرد.

المالکی در این مصاحبه گفت که حاج قاسم و ابومهدی را به خوبی می شناسم و من نمی دانم که در آن شب چه اتفاقی افتاد که یک پهپاد آمریکایی بیاید و به این شکل دقیق آنها را هدف قرار دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی های که انجام داده ام، می توانم بگویم که این کار تصادفی و به یک باره اتفاق نیفتاد و این حادثه برنامه ریزی و از قبل هماهنگ شده بود.

نخست وزیر اسبق عراق ادامه داد: چه کسانی این برنامه ریزی و هماهنگی را انجام داده بودند و چه کسی یا کسانی اطلاعات سفر را لو دادند و اعلام کردند که آنها وارد شدند و رسیدند، باید بررسی و پیگیری کرد.

المالکی افزود: این ها موضوع هایی است که نباید فراموش و پشت گوش انداخته شود و باید در این باره همه نکات ماجرا و بررسی ها ادامه پیدا کند.

وی یادآور شد که به من خبر دادند در این بررسی ها به سرنخ هایی دست یافته اند که تاثیر مستقیمی در عملیات ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی داشته است.

رئیس ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق گفت که برخی از افراد مرتبط با موضوع که باید از آنها تحقیق شود، متواری شده اند و شماری نیز هنوز در کشور هستند.

المالکی شمار این افراد را ۳۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: اینکه این افراد چه کسانی هستند و چگونه اطلاعات حضور و مکان دقیق سردار سلیمانی و ابومهدی را لو داده و با چه هدفی؟ این را اطلاع ندارم.

سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، معاون نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه هشت تن دیگر از نیروهای مقاومت بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» در حمله پهپادی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چنتاش داخلی هستن

    • بدون نام

      این فقط گفته نمیدانم الان مثلا چه سرنخی رو داد

    • با عشق

      خیانت عربها در تاریخ از همان ابتدای اسلام برای همگان آشکار است و الان می گویند ما نمی دانیم . ما نمی دانیم. عربهای خائن

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا*

    • بدون نام

      شناسایی دردی رو دوا نمیکنه این اتفاقی بود که از قبل باید درایت میکردند وباحفاظتهای سفت وسخت ازش جلوگیری میشد حالا یه لشکر دستگیرو محاکمه بشه فایده اش چیه سردار به آرزوش رسید وما حسرت به دل از دست دادنش

    • بدون نام

      کسانی که به امام حسین گفتن بیا ما حامی تو هستیم و بعد اورا شهید کردن از این بیشتر نباید انتظاری داشت.اینهمه سردار عزیزمان بهشون خدمت کرد اینم جوابشون.خدا لعنتشون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج