۱۰۱۵۰۴۲
۱۶ نظر
۵۰۲۵
۱۶ نظر
۵۰۲۵
پ

اگر گوشی گران خریدید به تعزیرات شکایت کنید

در حاشیه نشست خبری «کالبدشکافی تبصره منع واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو» اعلام شد کسانی که در روز‌های گذشته موبایل گران خریدند می‌توانند با شکایت به تعزیرات پیگیر حق و حقوق خود باشند

دیجیاتو: در حاشیه نشست خبری «کالبدشکافی تبصره منع واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو» اعلام شد کسانی که در روزهای گذشته موبایل گران خریدند می‌توانند با شکایت به تعزیرات پیگیر حق و حقوق خود باشند.

«رضا قربانی» رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد که انجمن تمهیداتی با سازمان تعزیرات حکومتی دیده تا افرادی که در روزهای گذشته موبایل گران قیمت خریدند بتوانند به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

قربانی می‌گوید که بازار موبایل در روزهای گذشته تحت تاثیر خبر جلوگیری از واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورویی متزلزل شد و تاکید دارد که قیمت گوشی‌های برند اپل رشد کاذبی داشته است.

اگر گوشی گران خریدید به تعزیرات شکایت کنید

قربانی می‌گوید پس از فروش گوشی‌های این برند که گاه به ۶۰ میلیون تومان هم رسید، انجمن واردکنندگان موبایل طی تعاملی با سازمان تعزیرات به حق و حقوق خریداران رسیدگی می‌کند. او در همین رابطه به دیجیاتو گفت: «تمام کسانی که گوشی‌ها را به قیمت گران‌تر از حد معمول خریدند می‌توانند با مراجعه به تعزیرات موضوع گران فروشی را پیگیری کنند و مطمئن باشند که در این راه جواب می‌گیرند.»

قربانی تاکید دارد که شکایت باید از سوی خریدار به سازمان تعزیرات باشد و نه اتحادیه‌های دیگر چرا که تعامل انجمن واردکنندگان موبایل درباره این موضوع مستقیما با خود تعزیرات بوده است.

قربانی می‌گوید مردم نباید از حق و حقوق خود بگذرند و با اشاره به این موضوع که متاسفانه در ایام گران شدن کاذب آیفون، برخی خریداران فریب گران فروشان را خوردند می‌گوید که جلوی گران فروشان باید ایستاد:

«مردم گمان نکنند که شکایت‌شان راه به جایی نمی‌برد. در همین چند روز گذشته با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، شکایت‌های شده و به برخی از شاکیان مبالغی بین ۱۰ تا ۱۳ میلیون پس داده شده.»

او می‌گوید این شکایات نه فقط برای منفعت شخصی بلکه برای جلوگیری از گرانفروشی باید انجام شود: «بعد از شکایات و بازپس مبلغ مازادی که از خریدار گرفته شده، مطمئن باشید که خود فروشنده نیز جریمه خواهد شد؛ این اقدامات می‌تواند باعث شود تا دیگر سودجویان نیز از گرانفروشی پرهیز نمایند.»

گفتنیست هفته گذشته و با انتشار خبر و رسانه‌ای شدن موضوع جلوگیری از واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو به کشور، نرخ برخی گوشی‌های پرچمدار و به ویژه انواع مدل آیفون طی یک شب به طور محسوسی افزایش یافت به طوری که قیمت برخی مدل‌ها به ۶۰ میلیون تومان نیز رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      کدوم تعضیرات ...

      پاسخ ها

      • راجوخان هندی

        سوپر سر کوچه فکر کنم....!!!!! خخخخخت

      • من آیهان هستم، شما

        خخخخخخخخخخخخخ
        کدام تعزیرات؟
        اگر تعزیرات بود وضع بازار این نبود

      • کرمانشاه

        احسنت: واقعا که کدوم تعضیرات !!

    • بدون نام

      شکایت کنیم ک چی بشه!برن باش سهیم بشن!

    • راجوخان هندی

      خخخخخخهخ،خوتون و مسخره کردین،اصلا تعذیرات چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      فقط مردم !!!!!!بقیه دستگاههای نظارتی تماشا کنند و مفت حقوق بگیرند !!!!!! مردم گران مرغ نخرین گران تخم مرغ نخرین گران گوشت نخرین گران .......!!!!اصلا تقصیر مردم هست که گران می خرند و الی همه چی ارزان هست و فروشندگان به قیمت میفروشند و دستگاههای نظارتی کار خودشون رو خوب انجام میدهند فقط مردم مقصر ند و بس!!!!!مرگ بر مردم درود بر مسئولین بی حال و بی بخار درود بر گرانفروشان درود بر دستگاههای نظارتی مفت خور !!!!!!

    • بدون نام

      باشه میریم تعزیرات اونام میگن بفرمایید پولتونو بگیرین گرون دادن لطفا مردمو خر فرض نکنین

    • بدون نام

      عه

    • مجید

      اونایی که 60 میلیون هزینه خرید گوشی کردن حتما داشتن و هزینه اضافی دادنشون مهم نیس براشون ،به نظرم باید یه شورای قیمت گذاری واقعی تشکیل بشه که گوشی 2 تومنی رو 5 تومن تو پاچه ملت بدبخت نکنن.

    • بابک

      مرغ و تخم مرغ چی؟؟؟؟

    • بدون نام

      چه مسخره
      خود مسولین دارن همه چیز رو گرون میکنن

    • بدون نام

      بگیر بخواب لحاف یخ کرد:!!!

    • رضا

      تعزیرات؟؟؟!!!!
      این کلمه چقدر آشناست، آهان تو برنامه آشپزی ازش به عنوان تزیینات استفاده میکردن،

    • بدون نام

      اتفاقا بجای شصت بایستی باین خریدارها صدمیلیون چپوند،اگوگرراست میگویید کاری کنید که فروشنده تخم نداشته باشه گرون بفروشه نه اینکه من خریدار چندروز بدو بدو کنم تقصیرات تا حقم را بگیرم خر خودتی ناظر بیعرضه

    • بدون نام

      کدام تعزیرات ..تعزیرات خود عامل گران فروشی است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج